Lukijat

perjantai 30. joulukuuta 2011

Sänkyjä uuteen kotiin

Tänään käytiin hakemassa kolme huutonetistä huutamaani sänkyä. Lapsille 80 senttiset ja mulle 140 senttinen runkopatja. Halvalla lähtivät, vain 40 yhteensä! Kyllä köyhän eroajan kelpaa! Huutonet, tuo köyhän paratiisi!

Mies siis lainasi pakettiautoa töistä, kiltisti ajoi kanssani reilun tunnin suuntaansa ja kantoi sänkyjä autoon. Ajomatkat oli aika hiljaisia. Paluumatkalla mies rohkaistui kysymään, että mitä huonekaluja ajattelin ottaa mukaani. No, vastasin, että en mä paljoa mitään tarvii. Mies siihen sitten, että kai sä nyt sohvan otat. No, niitähän meillä riittää, 4 sohvaa tässä taloudessa. Ylimääräinen keittiön pöytä ja tuolitkin löytyy, telkkareitakin useita, kyllä mä luulisin saavani kaksioni kalustettua helposti näillä ylimääräisillä kamoilla. Saatiin sovittua autossa kissojen asumisjärjestelytkin, loistavaa.

Kamalan asiallista kyllä, odotin riitaa ja tappeluita, mutta ei, ei mitään tunteita.

Huominen uusivuosi alkaa hautajaisilla, sen jälkeen tiet eroaa, lapset menee mummolaan, mies bileisiinsä ja minä      ystäväni luo pitkästä aikaa. Ihanaa! Mulla on ollut ikävä sitä kaikesta huolimatta ja vaikka jutellaankin netissä päivittäin.

Hyvää Uutta Vuotta kaikille! Itselleni toivon ensi vuodesta parempaa kuin tästä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti