Lukijat

torstai 29. maaliskuuta 2012

Ei se mennytkään niin helposti

Joo-o, raha-asiat näköjään riitauttaa tämänkin eron. Tähän asti sujuikin loistavasti, liian helposti. Koska lapset on olleet mun luona viikon ja exän luona viikon niin ollaan pidetty lasten kuluista exceliä. No, exälle jäi kaksi mun kissaa (toinen siitoskissa, toinen steriloitu). Ex mainitsi että kuivaruoka on loppumassa ja mä tarjouduin ostamaan lisää, koska saan kasvattaja-alennuksen. No, ostin säkin, 50 euroa ja laitoin kulun siihen exceliin vähentämään velkaani exälle. No, siitäkös se soppa sitten syntyikin! Joudun hakemaan kissat kunhan saan isommat tilat.

En jaksa syvemmälle yksityiskohtiin mennä, mutta riitaa tulee talon hinnasta (tai lunastushinnasta) ja varmasti myös lasten asumisesta. Mä en näy saavan lainaa (2/3 pankista on jo kieltäytynyt) sen takia, koska ositus on kesken, eli olen jumissa tässä kerrostalovuokra-asunnossa.

Äsken kävin yhdesä pankissa, sas nähdä mitä ne sanoo. Olen siis aikalailla päättänyt, että mulla ON pokkaa muuttaa yksin tai lasten kanssa omakotitaloon 100 kilometrin päähän täältä. Kävellessä pankkiin tuntui että jalat ei kanna, mutta sain tsempattua ja en usko että virkailija huomasi, että olin just itkenyt silmät päästäni sen jälkeen kun olin puhunut (tai siis riidellyt) puhelimessa exän kanssa. Nyt äkkiä pari siideriä tyhjään mahaan (ruoka ei maistu) jospa se siitä (joo, ei kuulu tapoihin kyllä ja tiedän, että ei se alkoholi mihinkään auta).

Ei helvetti, tästä tulee vielä vaikeeta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti