Lukijat

lauantai 10. maaliskuuta 2012

Lähettämätön viesti Tyypille

Sä oot tehny mulle niin hyvää, mutta samalla teet mulle niin huonoo. Oot piristäny kuitenki välillä mun elämää. Lupasit kirjottaa fiiliksistäs, et koskaan kirjottanu. Tajuun. Ei kuulu tämmöseen. Sulla ei oo mulle aikaa, eikä haluja sitä järjestää.Töitä, joo, mut ei kyl aina. Tiedän.  En mä pysty tämmöseen suhteeseen, tää hajottaa mut. Mä oon liian tunneihminen pelkkään seksisuhteeseen. Tykkäisin kattoo sun kans vaikka sitä ruskosaharauskun elämää. Ja tutustuu suhun. Sä annat niin ristiriitasii signaalei, että mä en tiedä mitä mun pitäis ajatella. Laitat vihjailevaa musaa, silität mun selkää keskellä yötä. Mutta sit et kuitenkaan haluu tavata kun sulla olis aikaa. En oo tottunu semmoseen. Ekan kerran sä jaksoit tulla mun luo, et sen jälkeen, no joo, oon ollu aika päällekäyvä, ehkä et oo saanu vaan mahdollisuutta. 

Joo, kyllä mä muistan missä me tavattiin ja mitkä oli lähtökohdat. Mun fiilikset on pikkasen muuttunu siitä alkutilanteesta. En haluu vieläkään mitään uusioperhekuvioita sun kans, mutta haluisin saada susta jotain irti, henkisestikin.  Enkä haluu suunnitella mitään tulevaisuuksia vaan mennä fiiliksellä ja nauttii elämästä. Olis kiva tietää, että mitä sä ajattelet. 

Taustatietona, perjantaina kyselin, että oisko sillä aikaa tänään hengata mun kanssa. Sanoi että varmaan menee koko päivä töissä. No, sattuneesta syystä tiedän, että teki tänään 6 tunnin päivän ja lopetti kuudelta illalla. Mutta eipä halunnut mun kanssa iltaansa viettää. Kerrassaan paska olo. Ja mä tiedän mitä mun pitäis tehdä. Mun Ystävä on huolissani että hajotan itteni. Tottahan se on ja olettehan tekin mua varoitelleet. Tekis mieli lähettää toi viesti sille, se saattais joko lopettaa koko homman, tai sitten viedä sitä johonkin suuntaan. Todennäköisesti kyllä lopettaa. 

Vituttaa vuodattaa kyyneliä tommosen takii...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti