Lukijat

torstai 8. maaliskuuta 2012

Viikkopäivitys

Eipä ole tullut vähään aikaan kirjoiteltua. Tässä vähän päivitystä, sorry, jatkan samaa Tyyppi-ihmettelyä, mutta kun mä en tajua sitä!

Lapset oli reilun viikon, kiukuttelua, mun tekemää pahaa ruokaa (uusia makuelämyksiä) , iskä tekee parempaa (lue, tuttua ja turvallista spagettia ja jauhelihakastiketta ja makaronilaatikkoa). Lapset lähti ja mä aloin odottamaan, että koska pääsisin taas Tyypin kainaloon. Odotin ja odotin, suututin sen taas yhdellä  sen työhön liittyvällä kohtalaisen viattomalla kommentilla, se mökötti päivän ja pyysi sitten anteeksi kiukutteluaan. Sitä stressaa, ymmärränhän mä sen, teoriassa. Eilen sitten heitin ilmoille, että tulen illalla hieromaan sen stressejä vähemmäksi, että minkä tuoksuista hierontaöljyä saisi olla ;). Odotin vastaukseksi jotain mutinaa, miten hän joutuu tekemään 14 tunnin työpäivän ja että ei kerrassaan jaksa. No, sieltä tulikin sitten vastaukseksi että "kookos vois olla ihan jees". Minä siitä sitten riemastuin ja rupesin suunnittelemaan iltaa :). Kookosta ei Hotlipsistä löytynyt, joten Tyypin oli tyytyminen minttusuklaan tuoksuiseen.

Hän lopetti työnsä kahdeksan aikaan ja mä lähdin hierontakeikalle :D. Häntä ei ollut kuulemma hierottu ainakaan kymmeneen vuoteen. Keskityin eilen täysin hyvän olon tuottamiseen Tyypille ja siinä onnistuin käsittääkseni aika täydellisesti, ei ollut kuulemma koskaan tuntenut vastaavaa fyysistä hyvää oloa. Jesh! Itse jäin vähemmälle huomiolle, mutta jotenkin se ei haitannut ollenkaan. Halusin vain parantaa toisen oloa.
Yöllä heräsin siihen, kun Tyyppi kuljetti sormeaan hellästi selkääni pitkin, tuntui hyvältä, mutta samalla ärsyttävältä kun en yhtään tiedä, mitä se ajattelee meistä enkä uskalla kysyäkään. Jos kysyn, niin sehän kavahtaa taas miljoonan kilometrin päähän, joten en kysy. Jotenkin sen tekemiset ja puheet kuitenkin välittävät niiiiiiiin ristiriitaista viestiä, että en kestä! Aina kun ollaan yhdessä niin meillä on aika täydellistä.

Mitä MÄ haluaisin? Mä haluaisin että meillä olisi yksinoikeus toisiimme, en halua sen kanssa naimisiin, mutta en myöskään haluaisi, että sillä olisi muita naisia. En tiedä onko. Mutta jos olisi niin olisin mustasukkainen ja surullinen, salaa ainakin. Enhän mä julkisesti voisi olla, koska ei mistään semmoisesta olla sovittu. Mutta kun mä haluaisin sopia. No, yritän olla ihan vaan coolisti ja purkaa nämä kaikki ärsyttävät mietteet vain tänne. Ja muutamalle muulle luottotyypille. Ystävän kanssa puin tänään tätä suhdetta ja sepäs kyselikin vaikeita! Esim:  "mitä sie aattelet Tyypistä sillä tasolla millä ite haluaisit tietää mitä se aattelee siusta ?" Oli aikamoinen sisälmyksienkaivelupäivä siis :D Nii, mä haluaisin vaan tietää, että mitä se ajattelee musta ja meidän suhteesta. Ihan selkeesti se pelkää, että satuttaa itsensä.

Positiivareiden aamun ajatus sopi hirveän hyvin meille monelle:
On kaksi tapaa tulla ulos kuorestaan:
särkeä kuori tai itsensä.


-Jarmo Somppi 

Niin totta. Mä oon enemmän tommoinen itsensäsärkijä, en osaa oikein tuota kuorta rakentaa, tai en ole vielä tähän mennessä ainakaan osannut. Ehkä elämä kovettaa, ainakin jos se kovin päähän alkaa potkimaan.

2 kommenttia:

  1. Mä sanoisin, että älä kiirehdi, se pelottaa Tyypin pois....

    VastaaPoista
  2. Mä tiedän Hymis, mä niin tiedän... Helvetin vaikeeta, mutta tsemppaan!

    VastaaPoista