Lukijat

maanantai 18. kesäkuuta 2012

Onko mussa jotain vikaa?

Yritin aloittaa "normaalia" deittailua. Netistä löytyi muutama tyyppi, jotka vaikuttivat ihan mielenkiintoisilta ja tapaamisen arvoisilta. No, tapasin nelikymppisen yrittäjän lounaan merkeissä. Pari tuntia höpistiin ja oli välillä ihan haastavaakin keskustelua, mistä mä ainakin tykkään. No, treffien jälkeen oli semmoinen "no joo"-fiilis, mutta tuntui siltä, että vois vaikka tavata toisenkin kerran kun eihän tuommoisessa parissa tunnissa mitään kuvaa oikein ihmisestä saa, siis silleen oikeasti. Mies ilmeisesti sai tarpeeksi kuvaa musta, kun seuraavana päivänä sain sähköpostia, joka meni about näin:
"No eipä tossa tosiaan minkäänlaista kuvaa saanut. Enemmän olisin halunnu höpötellä, mut näin tällä kertaa. Ehkä Sä pyrit hallitsemaan tilannetta oman mielesi mukaan... Uskon et heikompi mies jää helposti sinne tennarin alle. Mut ei kuule toimi meikäläiseen se. Enkä tiedä siitäkään ootko viel valmis "oikeeseen" suhteeseen..?"

Ihan kuin olis saanut kylmää vettä niskaan. Paha mieli tuli ja itku pääsi. Vaikka ei se mies nyt semmoiselta tuntunut, että olisin ihan fiiliksissä ollut, mutta kyllä tommoinen tylytys pahalta silti tuntui. Kun asian olis voinut muotoilla toisinkin.

No, sitten tapasin yhden rekkakuskin, jonka kanssa olin kirjoitellut jo toukokuusta asti. Olin kyllä jo huomannut, että on vähän haastava tyyppi kyseessä, sähköpostiin vastaaminen saattaa kestää 3 pvää-viikon. Yksi kaunis keskiviikko laittoi viestiä klo 14, että voisi tavata mut paikallisella abc:llä klo 16. No, mä sitten laitoin takaisin, että en kyllä millään ehdi kun työmatka kestää 1,5 tuntia ja työt loppuu klo 15 ja haluan käydä suihkussa ennen treffejä. Että klo 17 just ja just onnistuis. No, rekkakuskille tää ei sitten käynyt, oli kiirus mökille rantasaunaan. Rekkakuskille olis käynyt, että tulen tukka paskaisena treffeille. Mulle ei kyllä semmoinen käynyt. Eli ne treffit sitten kariutui siihen siltä erää. Uusi yritys oli saman viikon sunnuntaina paikallisella huoltsikalla. Tankkasin ja huomasin samalla rekkakuskin tulevan, se moikkasi, mutta sen ensinäkymä oli sitten mun leveä perse, hienoa. Ei mitenkään mun paras puoli. Maksoi mun kahvin (se edellinen treffikumppani ei) ja juttu luisti hyvin. Kahvittelu kesti vain tunnin kun molemmilla oli vähän kiire, mulla lapset kotona ja rekkakuskia kutsui vissiin nukkumatti. Mutta mulla oli ainakin mukavaa ja tuli fiilis, että haluaisin todellakin nähdä uudelleen. Sanoin siinä erotessamme, että laittaa sitten viestiä kun ehtisi tavata uudelleen, heitin sitten vielä huumorilla, että niin, varmaan menee taas viikko ennen kuin viestiä tulee :). Rekkakuski sanoi että joskus hän yllättää (eli että ei menisi niin kauaa). No, noista treffeistä on nyt viikko, eikä mitään ole kuulunut. Tiistaina laitoin itse, että mulla oli mukavaa ja haluaisin mielelläni tutustua paremminkin. Mutta ilmeisesti mussa sitten on jotain semmoista vikaa, mikä ei sähköpostilla välity ja mikä kariuttaa kaikki livejutut, asialliset siis.

On vähän semmoinen fiilis, että kannattaako edes yrittää mitään asiallista. Jos jatkais vaan seksisuhteitten harrastamista...Sekin on helvetin vaikeeta kun edelleenkään ei tule taloon vettä...

Joo, mutta siis miesrintamalla heikkoa. Tosin tulinhan mä tänä aamuna Tyypiltä töihin, mutta sekin on ihan hiipumassa. Pläääääh!

Edit: illalla rekkakuski olikin nyt laittanut viestiä, jee! Nähdään ehkä huomenna :). Ehkä mussa ei sit ollutkaan niin paljon vikaa :) (ou nou, lukeekohan rekkakuski mun blogia!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti