Lukijat

tiistai 3. heinäkuuta 2012

Hengästyttää...

Kauheeta menoa miesrintamalla, tuo outo tyyppi on siis pyyhitty pois fb:stä. Toivottavasti sen sydän viel parantuu.

Tyypillä vietin yhden sairaan kivan illan ja yön, mä oon ihan heikkona siihen, ei voi mitään. Mietin että johtuukohan toi mun ongelma, tai pakkomielle siitä, kun Tyyppi oli ensimmäinen mies eron jälkeen. Että siksikö tuo laastari on niin kovin tiukassa? Se saa mussa kyllä kaikki mahdolliset tunteet esiin, argh!

Sitten on kierroksessa ollut yks insinöörismies, mikä menikin vaikeeksi jo ennen kuin ehdittiin tavata, ei se loppu ole vielä, katsellaan... Huumori olisi aika samalla tasolla (mikä on aika harvinaista kun mulla on niin keskenkasvuinen ja likainen huumorintaju :D). Mutta joku ex on saanut sen pään nyt sekaisin. Höh. Selvitelkööt päätään nyt vähän aikaa.

Eilen vahingossa käytin yhtä miestä pahoihin tarkoituksiini autossa paikallisessa takametsässä (toi oli aika yllättävä juttu, mut hauska).

No, viikonloppuna oltiin paikallisessa ulkoilmatapahtumassa ja sieltä sitten mentiin baariin. Ystävä bongasi sieltä vanhan hmm...hoitonsa vuosien takaa ja menivät verestämään muistoja pöytään. Pöytään istui sitten tämän "hoidon" kaveri. Mä en viitsinyt ängetä ystävän ja tuttunsa herkkää hetkeä vaan olin etäämpänä. No, ystävä sitten huuteli mut siihen pöytään. Mun olis kuulemma pitänyt pussailla tätä kaveria kun sillä ei ollut pussailukaveria :D. No, menin sen verran hämilleni, että jätin imuttelun siinä kohtaa tekemättä ja juteltiin vaan. Olihan meidän katseet jo vähän kohdanneet siinä aiemmin, mutta koska kyseessä oli aika "pelottavan" näköinen tyyppi, niin enhän mä siitä mitään sen kummempaa ajatellut silloin aiemmin illalla. No, siinä sit juteltiin ja mies kertoi että häntä harmittaa kun ihmiset aina tuomitsee hänet ulkonäön perusteella (lävistys, pitkä musta tukka, musta viikset ja parta), eikä anna edes mahdollisuutta. No, niinhän mäkin tein. Juttu jäi kyllä kovin lyhyeen kun kyytini olikin lähdössä, joten sanoin että pakko mennä, anna numerosi jos haluat. Numeron sain ja pussasin sitten kuitenkin jäähyväisiksi :).

Seuraavana päivänä pistin viestiä (ei kuulemma uskonut että olisin pistänyt) ja ollaan vähän viestitelty. Tänään menen tapaamaan sitä jos vaikka tutustuttais vähän paremmin. Kaikesta huolimatta en meinaa järkätä tällä kertaa treffejä julkiselle paikalle, koska muutamasta luotettavasta lähteestä olen kuullut, että kyseessä on ihan ok mies. No, katsotaan tänään miten juttu lähtee liikkeelle vai lähteekö :).

Ai niin, taloa oli käynyt eilen jopa kaksi perhettä katsomassa! Jipii! Ei noista kumpikaan vissiin niin kiinnostuneita olleet, että tarjousta olisi tulossa, mutta hieman helpottaa edes että joku näytölle sentään tuli!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti