Lukijat

tiistai 10. heinäkuuta 2012

Loma! Mutta missä lomafiilikset...

No niin, kesäloma koitti. 3 viikkoa, joista lapset on mulla ensimmäisen viikon. Huvipuistokeikka edessä, muuten relaamista. Lapsilla on tylsää.

Tilasin riippumaton, kahdenhengen. Yritin tilata myös siihen miehen, mutta ei ollut valikoimissa. Mutta kaupan päälle sain tarvikepussukoita (ovh 10000 eur, ihan tosi!) ja riippumattokaupan pojat sai varmaan hymyn huulille mun viestistä :).

Päätä on sekottanut erinäiset miehet. Tyyppi: kylmää, kuumaa, kyyneleitä, kylmää, kuumaa, kyyneleitä. Sitten tämä uudempi tuttavuus, Inssimies (en parempaakaan nimeä sille nyt keksi), joka tuntuu siltä, että saattaisi olla mun soul mate, niin hyvin jutut ja huumori käy yksiin. Mutta, sekin on nyt hiljaa, lupasin antaa sille aikaa. Pelkää että satuttaa itsensä. No, kukapa ei pelkäis. Inssimiehestä on tullut vain kuumaa ja kyyneleitä, kuumaa ja kyyneleitä. Hitto. Voisko vaikka lopettaa ees tän tunteilun ja pillittämisen? Joo ei vissiin voi.

Ystävä elää onnellista parisuhteen alkuaikaa ja mä olen yksin. Suunnitelmissa oli pikainen lomareissu Suomessa parin viikon päästä Ystävän kanssa, mutta tänään se ehdotti, että jos se sen boyfriendkin lähtisi mukaan, on kuulemma kivempaa kun on porukkaa enemmän. Mä sanoin, että en kyllä kolmanneksi pyöräksi lähde, Ystävä ei oikein ymmärtänyt, väitti että se mies olis enemmän kolmas pyörä kuin mä. Mutta ei, en mä semmoselle reissulle lähde, en todellakaan! Mä luulen, että koko reissu ei tule toteutumaan.

Tuleva viikonloppu ja ensi viikko saattaa tuoda mun elämään jänniä uusia juttuja, en malta odottaa niitä. Jutut on semmoisia, joista en välttämättä tänne tule kirjoittamaan, mutta jotain jännää säpinää on tiedossa :).

Kylppäriremppa etenee tuskastuttavan hitaasti. Mutta onneksi on tuo kylmä vesi sentään, eilen kävin kauhasuihkussa pihalla, kannettiin saavi täyteen kylmää vettä ja siinä peseydyin uimapuvussa. Oli aika virkistävää :). Mökkifiilis.

Fiilikset on tänään(kin) vähän down, Tyyppi pahoitti ,mun mielen ilkeällä tekstarilla ja lapset on kiukutellut. Mutta kai se tästä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti