Lukijat

lauantai 4. elokuuta 2012

Vikaavikaavikaa

Nyt on lauantai, kello 17. Oon saanut aamukahvin juotua pari tuntia sitten. Heräsin yhdeksältä 11 tunnin unien jälkeen. Yhdeltätoista menin taas pötköttämään, nukahdin jossain vaiheessa. Heräsin kahdelta. Sain aamukahvin keitettyä ja juotua. Hoidin kissat ja sitten loppui taas energia. Piti lähteä Ystävälle, mutta en mä saa puettua. Mattoja pitäis pestä siellä, tuntuu ihan liian raskaalta. En oo jaksanut tänään edes itkeä.

Ai niin, eilen kävin Elisalta kysymässä ohjeita modeemiasioissa ja kävikin ilmi, että saan sieltä uuden modeemin. Ei haittaa vaikka ukkonen rikkoi. Hitto, en tajunnut aikaisemmin. Tää yhteys on jotenkin lukittu tai jotain, eli ei tähän muut modeemit käy. Että ei ihme, etten saanut modeemia toimimaan. Mokkulan sain taas toimimaan sentään.

Ehkä mussa on sit jotain vikaa. Tai sit tää yksinäisyys vaan lamaannuttaa. Ei hitto, nyt mä repäisen ja puen ja lähden sinne Ystävälle vaikka väkisin. Kyllä mun nyt pitää jaksaa 12 kilsaa ajaa autolla. Se on vähän huolissaan. Eipä silti, oon mäkin. Joo, nyt ne vaatteet, ihan tosi.

Edit 21:30: Sain itseni Ystävälle. Pesin kolme mattoa, nyt on kaikki miljoona räsymattoa pesty. Ennen en meinaa kyllä niitä laittaa  ennenkuin oon saanut tän talon pestyä, eli sitten kun remppa on valmis, eli joskus sadan vuoden päästä tod. näk. Nyt vähän karpalolonkeroa, koska alkoholihan on ratkaisu kaikkeen (sarkasmia rakkaat lukijat)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti