Lukijat

keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Nöyryyttävä lastenvalvojakäynti

Tänään käytiin sitten lastenvalvojalla. Kai meillä päätarkoituksena oli noi elatusmaksuasiat, mutta mistään ei saatu tehtyä mitään sopimuksia. Kaikki on holdilla nyt niin kauan kunnes talo on myyty. Se sossubitch oli kyllä niin alentuva ja jotenkin aggressiivisella asenteella liikkeellä, että oli kyllä todella raskas kaksituntinen. Ilmeisesti olisi pitänyt käydä ensiksi joku sossukurssi, ennen kuin sinne voi mennä. Koska tälleen kokemattomana ja tyhmänä sinne ei ole asiaa. Tietysti jos sen tarkoitus oli luoda yhteishenkeä meidän vanhempien välille niin siinä se kyllä onnistui, vihattiin sitä ämmää tasan yhtä paljon. No, viha on aika jyrkkä sana. Todennäköistä on, että tullaan sopimaan kaikki ilman mitään sossunarttua (anteeksi jos kielenkäyttöni loukkaa jotakuta).

En oo tottunut, että mua kohdellaan tuollalailla alentuvasti. Puistattaa oikein.

Tyypillekin lähti tänään melkein suhteen lopetusviesti. Mutta sitten tuli taas "anteeksi, ei ollut tarkoitus loukata sillä äskeisellä viestillä". Mä en tajua, että miten se on niin taitava ajoituksessaan joskus. Olin kirjoittanut jo pitkän sähköpostin joka oli enää lähettämistä vailla. Mutta en mä lähettänyt. Vielä. Se pitää mua vaan niin tiukasti, mutta silti helvetin löyhästi kiinni. Mä oon satuttanut itseni Tyypin kanssa pahemmin kuin tässä erossani. Eri tavalla kyllä, mutta jos kyynelten määrässä mitataan niin Tyyppi voittaa.

Todella raskas päivä, kertakaikkiaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti