Lukijat

keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Facebook ja veljen lapsen kekkerit

Veljen muija (24-v)  päätti kutsua sukua koolle moikkaamaan niitten lasta (1,5-v). Perusti facebookiin tapahtuman ja kutsui lähipiiriä kekkereihin sitä kautta. Kutsutut: ex, mun isä, mun sisko, sedän leski.

Sitten siellä tapahtumakeskustelussa käytiin seuraavanlainen keskustelu

Veljen muija exälle: lapset mukaan, riiippuu sitten kumman luona ovat. :). Onko ne A (ex) sulla tuona viikonloppuna? En lisännyt Puolinaista tälle listalle kun ei tiedä missä tytöt on.
  Ex: Ovat mulla, tulen tyttöjen kanssa
  Veljen muija: Jee, kivaa!

Ex ja Iskä aikovat osallistua tapahtumaan
  Iskä kommentoi: Entäs Puolinainen?
  Veljen muija: Joo, Puolinainen lisätty listaan.

Siis mitä vittua??? Kelpaanko mä menemään niille vain jos tulen tyttöjen kanssa? Ollaan eron jälkeen exän kans oltu niillä kyllä yhtä aikaa, eikä mitään kriisejä oo ollut.

Mulla on kyllä nyt aika paha mieli tosta. Miten se voi tolleen toimia? Onko se niin lapsellinen, että se ei vaan tajua, miltä tommonen tuntuu? Niin tyhmä se ainakin on, että ei ole tajunnut poistaa noita vanhempia keskusteluita ennen kuin mulle sen tapahtumakutsun lähetti.

Idiootti!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti