Lukijat

keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Selvännäkijä

Tänään puhuin sen selvännäkijän kanssa. Oli hyvä puhelu, loi uskoa tulevaisuuteen. Saman rahan olis voinut käyttää johonkin päätohtoriin eikä olis tullut kuin pahempi mieli.

Talo saadaan myytyä ja mieskin tulee kuvioihin joskus valoisan aikaan, eli keväällä/kesällä. Kiltti, mutta ei kynnysmatto :). Lähipiirissä näkee tyttövauvan, mikä on iloinen asia. Mutta ei helvetti, mulle sitä ei ole todellakaan tulossa! Mä luulen, että ex ja Vosu sen saa, tosin en keksi, että miten se mulle olis iloinen asia. No, aika näyttää.

Tulen olemaan elämässäni tyytyväinen, todella tyytyväinen :). Siihen pitää uskoa ja uskonhan mä.

Ehkä hömppää, ehkä ei, aika näyttää. Mutta tähän hetkeen tarvitsin just tota!


8 kommenttia:

  1. Voi kuule...
    Selvännäkijä on ihan törkeetä rahastusta. Jos vähänkään osaa puhua hämärästi ja monella tavalla tulkitsettavasti, onkin ihan hemmettin hyvä selvännäkijä.
    Mene terapiaan tj. Saat parempaan käyttöön rahasi.

    VastaaPoista
  2. Noo, mä tiedän, että monella on samanlainen mielikuva asiasta kuin sinulla Anonyymi, mutta ei se haittaa. Itse olen kokenut kuitenkin aika vakuuttavia asioita ennenkin ja se riittää mulle siihen, että uskon tuohon :). Ja ne ei todellakaan olleet ympäripyöreitä. En mä halua mitään terapiaa, mä halusin vain uskoa elämään ja sitä sain :).

    VastaaPoista
  3. Samaa mieltä edellisen kanssa. Ja vielä puhelimessa. Mun äiti kävi vuosia sitten selvännäkijän luona (siis ihan livena) ja se sano kaikenlaista mikä ei koskaan toteutunut. Paras oli se kun se oli sanonut että nuorin lapsi saa vain yhden lapsen (eli minä) koska ei ole vapanvaihtajatyyppiä, ja kappas, odotan neljättä lastamme. Mutta ei ne mun äittinkään kohdituneet asiat pitäneet yhtään paikkaansa vaikka toisaalta sai se äitikin hyvän mielen siitä käynnistä.

    VastaaPoista
  4. Mun äiti käyttää noita "palveluja" useinkin, kyselee lastensa elämästä. Oli puhunut selvännäkijänsä kanssa ennen mun talokauppoja ja näkijä oli nähnyt miehen joka oli ammuttu. Äiti kysyi multa että tiedänkö mitä se voisi tarkoittaa. No, en tiennyt, päädyttiin siihen, että se liittyy mun sisarusten elämään.

    No, selvisihän se sitten mitä tuo tarkoitti. Kaupanteossa talon myyjä sitten kertoi että veljensä, joka talossa oli asunut, oli ammuttu. Vähänkö meni kylmät väreet. En mäkään tuota ennen kauheasti uskonut tommoiseen. Äiti kertoi myös muita asioita, jotka on pitänyt tähän mennessä paikkansa täysin. Ja ne on semmosia, jotka ei todellakaan olleet ympäripyöreyksiä.

    Mutta jokainen saa uskoa ihan mihin vaan ja mä haluan nyt tässä hetkessä uskoa tuohon ennustukseen. Uskovathan jotkut jumalaankin :D

    VastaaPoista
  5. Saisinko udella, kenelle soitit? Olen itse miettinyt myös ennustajalle soittoa, kun avioero edessä ja kaikki on mustaa.

    VastaaPoista
  6. Pistä Anonyymi mulle sähköpostia tohon puolinainen78@gmail.com osoitteeseen niin laitan sulle nimen ja puhelinnumeron sähköpostilla. En viitsi tänne julkisesti laittaa :)

    VastaaPoista
  7. Mulle on kerran ennustettu ja kaikki on käynyt toteen. Kerroin asian jo alunperin julkisesti, joten pari muutakin ihmistä on siitä tiennyt ja ihmettelee, miten kaikki voikaan tapahtua.

    http://ominjaloin.blogspot.ch/2012/08/ennustaja.html

    Tsemppiä Puolinainen. Meitä on nyt tällä hetkellä kaksi puolinaista, eli varmaan siis yksi kokonainen, mutta kyllä meistä vielä kaksi täysiveristä naista kasvaa!

    VastaaPoista