Lukijat

maanantai 19. marraskuuta 2012

Miespäivitys

Mä haluan kirjoittaa. En tiedä mitä haluan kirjoittaa, mutta pitkään aikaan en ole kunnollista blogipäivitystä kirjoittanut, en tosin tiedä mitä tästäkään tulee.

Aloitetaan vaikka miehistä. Olen siis nettideittaillut. Taas. Mitä on jäänyt käteen... Muutama seksisuhdetta haluava, en taida viitsiä vaivautua. Yhden kanssa olen kirjoitellut ja tekstaillut on-off keväästä asti, mutta ei siitäkään mitään varmaan tule, taitaa olla pelkuri, koska sen on pitänyt jo muutaman kerran tulla mun luo, mutta ei ole tullut.

No, sitten pikaviestikaveriksi on tullut Kaukainen Mies  Hirveen mielenkiintoinen ja fiksu, mutta liian kaukaa. Höööh! On se luvannut tulla käymään, mutta mitä siitäkin sitten tulee kun se tosiaan on niin kaukaa. Sitten olisi vielä läheltä yksi ihan fiksun oloinen mies, joka etsii naista ihan kumppaniksi (ja sänkyyn), mutta ei uskalla käyttää mitään "seurustelu" sanaa. Hieman sitoutumiskammoinen, ehkä liian koulutettukin (no, yritän olla arvostelematta ihmistä koulutustaustan ja työn kautta, enhän itsekään haluaisi tulla arvostelluksi niillä perusteilla). No, tämän kanssa olen vissiin menossa kävelylle huomenna. Ja sitten on toki vielä Opiskelijapoju joka haluaisi tavata. Että onhan tässä virityksiä.

Lapsille eilen sanoin, että en taida viitsiä miestä enää ottaakaan kun ne on niin kauhean rasittavia, kalliiksi tulevia,  syövät paljon, piereskelevät ja ärsyttävät :D No, katsotaan nyt. Saman katon alle ei tarvii kyllä ängetä! Pysyvästi siis.

Fiilikset Vosua kohtaan on ehkä hieman normalisoituneet. Tokihan mua edelleen ärsyttää etten tiedä miltä se näyttää, se kyllä tietää miltä mä näytän, koska mulla on facebookissa kuva. Sillä ei.

Exä oli sitten antanut lasten ymmärtää, että olen tulossa jouluksi. Kyllä vitutti. Väitti että ei ole mitään puhunut lapsille, että itse olivat vain kelailleet. Niin varmaan. Eli nyt jos en mene niin mä olen se bad guy. Että onks tässä kauheesti vaihtoehtoja sitten?

Sitten case-Tyyppi. Hänen kanssaan juttelen melkein päivittäin fb:ssä, hänen aloitteestaan 90 prosenttisesti. tasaisin väliajoin tulee suunniteltua tapaamista, mitkä sitten kariutuu hänen pakollisten menojensa edessä. Viime viikkoinen pakollinen meno oli kortti-ilta. Ei hitto että repesin nauruun kun selvisi mikä tämä pakottava meno oli. Semmoinen on kuulemma kerran kuukaudessa ja hänen velvollisuutensa on sinne mennä. No, eihän se sitten sinne päässyt menemään, kun automaatti ei antanut rahaa ja ilman rahaa ei sitten semmoiseen ole vissiin asiaa. Sitten se valitti sitä mulle koko illan pikaviestissä ja lässytti että voi kun mä olisin siellä, että olisi niin kivaa. . Joopajoo, olisinhan mä ollut, jos olis kutsunut! Perkele. Viikonloppuna käytiin sitten suunnilleen seuraavanlainen keskustelu:

Tyyppi: Nyt kun oot ollut jo vähän aikaa sinkkuna niin olisko susta kiva käydä vähän treffeillä? Älä pelkää, en ole mustis :)
Mä: (muutaman mienuutin hiljaisuus kun en tiennyt, että pitäiskö tunnustaa vai ei. Vittuperkelesaatana meni edestakas mielessä ja anelin apua Terapiamieheltäkin pikaviestissä.)
Mä: En mä pelkää :). Sä meinaat, että mä en olis kokeillut?
Tyyppi: Niin no, en mä sitä tiedä :). No, oletko kokeillut? Kerro millaisia on ollut?
Mähän kerroin sitten ne muutamat asialliset treffikokemukset mitkä mulla on ollut. Jätin kaikki seksisuhteet toki kertomatta. Kyseli että mistä mä niitä olin bongaillut, sanoin että netistä ja että miksi haluaa tietää? Tyyppi sanoi, että kunhan vain mietti, että ei oo pakko kertoa. Mä sanoin, että siks tietty kyselee, että voi käydä tsekkaamassa mun jutut, olettaen toki, että mun profiili on edelleen avoinna. Väitti ettei muka todellakaan kiinnosta. Niin varmaan, hahhahhaa :D

Kyseli sitten, että millasia miehiä ne oli, selkeästi kiinnosti kovastikin! Käytti hyväkseen mun humalatilaa, mutta kun mä en yleensä kännissäkään lörpöttele ohi suuni, en siis nytkään. Kysyihän se sitten vielä, että onko mulla sitten ollut jotain yhden yön juttuja. Kielsin. Heh. Jos on pokkaa tommosta kysyä niin ei siihen nyt perkele totuudenmukaista vastausta anneta!

Veikkaanpa, että Tyyppi oli aika yllättynyt, että en olekaan pelkästään häntä ajatellut. Ihan oikein!

No niin, miespäivityshän tästä sitten tulikin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti