Lukijat

sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Koitetaan vähän laihduttaa

Olen "ammattilaihduttaja", eli homma on teoriassa oikein hyvin hanskassa. Mutta kuten jokainen hommaa koittanut varmaan tietää, ei se ole helppoa. No nyt kuitenkin vedetään vlcd:tä niin kauan kuin huvittaa. Mua ei ole huvittanut syödä kunnolla moneen kuukauteen, okei, about vuoteen. Mutta ei se mua laihduttanut ole. Sitten kun olen syönyt, olen syönyt ihan vääriä asioita. Ja juonut myös. Ei siinä paljoa tarvita että paino pysyy nykyisissä lukemissa.

Vaakaa en omista enää, jäi exälle. En ole koskaan laihduttanut ilman vaakaa. Olen ollut aina vaa'an orja. Hyppinyt aamuin illoin eikä se ole tervettä. Katsotaan nyt mitä tästä tulee.

4 kommenttia:

  1. On se tervettä. Ilman vaakaa ei voi tietää missä mennään. Sillä on käytävä kerran päivässä ja mielummin aamulla. Silloin se näyttää vähiten kuten tiedämme.

    VastaaPoista
  2. Moikka, löysin blogisi aivan sattumalta ja se vaan iski heti, joten ilmoittaudun lukijaksi :)

    VastaaPoista
  3. Joo, vaa'alla pitää hypätä aamulla, illalla ja siinä välissäkin, ainakin jos on käynyt vessassa isolla hädällä. Joo, sairasta, ainakin mun kohdalla :D

    Aamulla nappasin olkkarin pöydällä olleen ranskalaisen pastillin suuhun ja kun se rusahti hampaissa säpäleiksi niin muistin että ai niin, munhan piti nyt laihduttaa. No, se oli vain se yksi...

    Luppakorva, tervetuloa! Ihanaa kun mun oudit jutut kiinnostavat :)

    VastaaPoista
  4. Ei tarvitse hypätä vaa'alla. Katsokaa vaikka sitä Chris Powellin painonpudotusohjelmaa, siinähän asetetaan tavoite 3 kk:n päähän, hikoillaan sen eteen ja tadaa! Jos tavoite täynnä, saa palkinnon. Paino saattaa naisilla varsinkin vaihdella sen verran reippaasti viikonkin sisällä, että vaaka kannattaa unohtaa, syödä monipuolisesti ja terveellisesti (unohda ne pussikeittokuurit, maistuu vaan pahalta ja kilot saat takaisin korkojen kanssa), harrastaa liikuntaa, mieluiten sitä kurjaa kuntosalia, ei laihduta, mutta nostaa kuntoa ja kiinteyttää. Tsemppiä elämäntapamuutokseen!

    Usko mua. -53 kg.

    HannaHoo

    VastaaPoista