Lukijat

keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Yksinäisen illan päätös

Jatkoa edelliseen valitusvirteen.  Tyyppi lähti seitsemän aikaan harrastuksiin. Sanoi palaavansa 22-23 aikaan. Hassua, ihan kuin se kokis olevansa tilivelvollinen. No, anyway, mä menin nukkumaan 22:30, Tyyppi oli tullut koneelle sen jälkeen ja kun mua ei ollut siellä niin pisti tekstarin että meninkö mä jo nukkumaan, että olis toivonut että mä oisin ollu viel facessa. No en viitsinyt konetta enää avata, vaikka siinä koneen vieressä nukuinkin. Valittelin vähän pahaa mieltä kun kysyi että mikä vaivaa. (niin, mähän olin se ihan tavallinen valittava nainen niinkuin Kaukainen mies mua kuvaili) ja puhelin soi. Mun puhelin soi! Harvinaista. No, Tyyppi soitti. On siinä kyllä niitä hyviä ja huolehtivaisia puoliakin. No, juteltiin siinä kaikesta maan ja taivaan välillä ja yhtäkkiä kello oli puoli yksi! Puoltoista tuntia tuli höpöteltyä, aika meni siivillä. Mielikin parani kummasti :). Ai että mä tunnen lämpimiä fiiliksiä kuitenkin sitä kohtaan. Ärsyttävää!

En saanut sitten unta kuin vasta puoli kahden aikaan, mutta ei se mitään, oli ihanaa höpötellä

3 kommenttia:

  1. suhteet alkaa naisen kanssa siitä että niille soittaa. sen takia ei kannatakaan soittaa, ellei ole tosissaan.

    sit jos siihen puhelimen ruudulle tulis se ilmoitus soitto (tosissaan) asiat olisi niin paljon helpompia, ehkä.

    VastaaPoista
  2. niin ja sehän sanoi tuossa (22-23 aikaan) että haluaa jutella sun kanssa vielä illalla. etkö nyt sitä bongannut. puhut vaan tilityksistä.

    VastaaPoista
  3. Ei miehiä voi ymmärtää! Ihan oikeesti, käsittämättömiä tyyppejä!

    VastaaPoista