Lukijat

torstai 28. helmikuuta 2013

Haastateltu

No niin, haastattelussa käyty. 15 minuuttia kesti, tuon saman olis voinut tietty puhelimessakin hoitaa, mutta kai ne haluu nähdä ihmisen face to face. Ei se mikään haastattelu oikein ollut, mun lähettämien tietojen vahvistus enemmänkin. Ja sitä varten ajoin 2 tuntia. Ou jee.

Kyllä mä sen käsityksen sain, että annoin semmoisen kuvan että olisin aika vahvoilla. Onhan mulla kokemusta   kai siitä työstä ja olen valmis tommoiseen pätkään huonoilla työehdoilla, heh. Olen tietty ainut hakija.

Petyin firman toimialaan sekä siihen, että kyseessä olikin määräaikainen vuokratyöpaikka, ilmoituksesta sai toisen käsityksen. Mutta ehkä mä otan sen paikan jos sen saan siihen hintaan mitä pyysin. Epäilen kyllä. Viikkoon 11 mennessä päättävät jatkohaastatteluun pääsevät. Odotellaan siis.

Nyt on takki ihan tyhjä.  Mutta siivota pitää, tytöt tulee huomenna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti