Lukijat

sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Jotain on ehkä loppunut

Tyyppi, voi Tyyppi... Kutsui mut eilen luokseen kolmen kuukauden tauon jälkeen. Oli krapulassa, tietty, oltiinhan me skypeilty ja nautiskeltu alkoholia koko edellinen yö yhdessä. No, ihan kivaa oli, mutta joku siitä puuttuu. Enää en ole semmoista eläimellistä intohimoa kuin joskus. Ehkä kun meillä kummallakaan ei ole ihan kaikki muumit laaksossa.

Olin Tyypin luona kolmelta iltapäivällä ja vasta puoli kaksi yöllä päästiin lähikontaktiin. Tuntui jotenkin, että sitä ei niin huvittanut. Hyvä etten itkua tirauttanut kun rupesi näyttämään sitä, että me käydään oikeesti nukkumaan ja vain tosiaan nukkumaan. Mutta jotain siitä kyllä puuttui. Höh :(. Jos mä vaan nyt pystyisin muistamaan tämän asian. Siksi mä tämän tänne kirjoitankin, etten kohta jossain ikävissäni ala muistelemaan jotain muuta kuin mitä se on. Pöh.

Mutta silti musta on ihanaa kun mun paita tuoksuu Tyypiltä. Yöllä heräsin sen kainalosta ja haistelin sitä salaa :). Joo, me naiset ollaan tämmöisiä. Näillä mennään taas sitten ties kuin monta kuukautta...

Huomenna töihin, ahdistaa.

2 kommenttia:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=73wUcvhplNo

    VastaaPoista
  2. Saatesanat unohtui tosta? Mä olen ainakin tänään niin blondi että mä en tajua ilman rautalankaa :)

    VastaaPoista