Lukijat

perjantai 8. helmikuuta 2013

Kohti uutta vitutuskänniä ja krapulaa

No niin, perjantai. Koska perjantai on perinteisesti töissä palautus/paskaa niskaan-päivä niin sain tänään tiedon, että on mentävä sinne toiseen toimistoon KOKO ens viikoksi. Tämän hullun pomoni luo siis. En tiedä miten mä siitä selviän, tuskin kovin hyvin. Itku mulla tuli ahdistuksesta silmään kun sen sähköpostin luin. Voi helvetti mua ahdistaa!!!

No, nyt on vasta perjantai.

Edellisestä krapulapäivityksestä olin näköjään jättänyt pois sen, että siivosin eteisestä vain eteisen kynnysmaton ylittäneet oksennukset ja heitin kynnysmaton ja bilepaidan pihalle haisemasta :D. Joo, siellä se on saanut sitten olla ihan rauhassa kunnes tänään sen sieltä hangesta kaivoin sulamaan ja pesulle. Tarviinhan mä jo huomenna mun (ainutta) bilepaitaa. Tyyppi on kyllä sitä mieltä että se on pilalla, saas nähdä.

Koska tää on yksi mun aallonpohjista niin tokihan se oli dokumentoitava. Jäätynyt oksennuskääryle.




Matostakin tulee ihan hyvä vielä kun vähän huuhtelee :). Kohti uusia oksennuksia siis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti