Lukijat

sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Harvinaisen huono päivä

Joo, paska päivä. Aamu alkoi puoli kymmenen kun kasvatin omistaja soitti, että kissa on kuolemankielissä (oma tulkintani, todennäköisesti aivan oikea). Fucking great. Huomenna selviää varmaan lisää. Mutta en mä näe muuta vaihtoehtoa kuin, että se on kohta eviran kylmiössä. Ja en todellakaan ole näin kylmä kuin miltä kuulostan.

Vein tytöt juna-asemalle jo puoli kaksitoista kun on jotkut synttärit joille pitää ehtiä. Eihän siinä sitten mitään. Tämäkin tieto tuli taas lapsilta, eikä exän kautta. On siinäkin yks paska kun ei voi mitään asioita mulle suoraan kertoa! No, jo autossa junaa odotellessamme tuli sitten itku. Eihän siinä sitten muuta kuin pikainen ulostautuminen autosta ja silmien pyyhintä. Junaa taitaakin tulla, ottakaas reput ja menoks. Hali ja moimoi. Autoon itkemään ja kotiin jatkamaan hyvin alkanutta itkua. Selvinpäin? Juuei. Mutta koko viime viikon olin selvinpäin. Tyyppi oli kanssa. Sillä menee vielä huonommin kuin mulla. Viime viikko oli ensimmäinen jolloin sillä oli selviä päiviä tänä vuonna. No, viikonloppuna se otti sitten takas, huolella. Ja mua vituttaa. Mä koitan tsemppaa sitä että sais asiansa kuntoon, toki tiedän, ettei mun tsemppauksella ole paskaakaan väliä, joten tänään olenkin vittuillut sille oikein huolella. Väliäkö sillä oikeesti. Eilen krapuloissaan sanoi että tekee tänään täysillä töitä. Just. Kello on kaks ja se oksentaa krapuloissaan. Mä en jaksa enää sitä tsempata jos se ei sitä arvosta.

Joopajoo, tämmönen päivä tänään. Ja kohta mä pyytelen anteeks kun olen loukannut sitä. Just. No enkä pyytele! Haistakoon paska.

Mut itkeminen loppui jo kakkosdrinkin kohdalla. Hienoa ja tervettä.

1 kommentti:

  1. Tyypin puolustukseksi on sanottava, että sillä oli koko viikon kestänyt Noroinfluenssamikälietauti, ei pelkkä krapula

    VastaaPoista