Lukijat

tiistai 5. maaliskuuta 2013

Heh, exän kanssa taas kavereita

Eilen lämpimikseni "stalkkasin" exää facebookissa ja huomasin, että sehän onkin poistanut eston kohdaltani, eli pääsin profiiliinsa. No, sittenhän mä tietysti lähetin sille kaverikutsun ja se hyväksyi sen tänä aamuna. Eli meidän suhde on nyt taas kunnossa. Pitää yrittää olla ihmisiksi :). Helpompi taas pitää yhteyttä kun tuo facebook on kuitenkin lähes kuin yksi mun ruumiinosista. Pärjään kovin heikosti ilman.

Mun isä oli laittanut myös exän fb:iin jotain kuminpuhkeamisjuttuja, kumma kun ne oli kuitenkin saaneet jäädä :D

Töistä ei ole kuulunut mitään, eilen taas rustasin yhden avoimen hakemuksen ison ketjun nettisivuilla. Hermot ja tunti siinä meni. Huoh.

Töissä on paniikki. Alvin muutos aiheuttaa lisätöitä enkä mä selviä kyllä viikossa näistä rästitöistä. Voi helvetti. Mutta yritetään.

Huomenna saan ehkä miesvieraan, entisen työkaverin. Mutta siitä sitten myöhemmin jos se toteutuu. Uskon sitten kun näen, on meinaa muutamakin tapaaminen peruuntunut. No, siitä nyt ei tule kuin parhaimmillan seksiä, toivottavasti sentään hyvää sellaista.

Eilen oli vahva tunne että jostain työpaikasta soitetaan, mutta ihan pieleen meni. Jospa tänään sitten :).

11 kommenttia:

  1. ...mistäs sä sen bongasit

    VastaaPoista
  2. hö siis soititko vai... fb?

    VastaaPoista
  3. Ollaan me pidetty välil vähän yhteyksiä. Sitä on jääny enemmän vaivaamaan ku mua ;)

    VastaaPoista
  4. mut perseestä se on jos sut feidailee tollain

    VastaaPoista
  5. No joo, oli sil olevinaan oikea syykin. Mut ihan hyvä, en olis jaksanu siivota ja huomenna voi tehdä sit taas 12 tuntisen päivän. Ihan jees.

    VastaaPoista
  6. oot innoissas 12t töistä??? halojata :D

    VastaaPoista
  7. Tuuksä paikkaa tilanteen The Anonyymi? ;)

    VastaaPoista
  8. En mä oo innoissani, mä oon vaan kusessa niitten kanssa :(

    VastaaPoista