Lukijat

torstai 14. maaliskuuta 2013

Miespohdintoja

Eilen istuskelin illalla saunassa ja pohdiskelin kulunutta vuotta ja siihen kuuluneita miehiä. Ajattelin, että pitää tehdä yksi koontipostaus vuoden 2012 miehistä että voi sitten joskus naureskella ja kauhistella  omaa tyhmyyttään.

1. Tyyppi. Ei tarvinne analysoida enempää. Tyyppi tuli kuvioihin alle 2 viikkoa sen jälkeen kun olin muuttanut omilleni.

2. Isomuna (sori, en muista nimeä, tolla nimellä oon kutsunut jos on tullut puheeksi Ystävän kanssa). Jätti aika kylmäksi, luuli, että pelkkä koko riittää.  Pisti hymyilyttämään kuitenkin. Tuli kiltisti kun pyysin, en kokeillut toista kertaa

3. Pukumies. Kuva oli 10 vuoden ja 20 kilon takaa. Taitava tyyppi, mutta ällöttäviä virnistyksiä, joiden takia piti suorittaa toimitusta silmät kiinni.

4. Rauhanturvaajahemmo, joka laitto mulle vahingossa sähköpostia, vaikka piti mennä ihan jollekin muulle, siitä se idea sitten lähti (aiheesta on jossain oma postaus). Huono!

5. Ope. Nuori ja innokas, piti olla kovinkin taitava omien puheidensa mukaan, mutta juuei ollut. Aika rasittava. Halunnut hehkutella suorituksellaan jälkikäteen mesessä.

6. Pakettiautopano. Jännä kokemus, ihan ok ekalla kerralla, mutta tokalla kerralla ehti olla 15 min, jonka aikana ei kyllä saanut mut kuin kipeäksi  liian kovalla vauhdillaan. Paha maku jäi siitäkin suuhun

7. Outo hissukka. Tuli mun luo, ei paljoo puhunut, ei meinannut toimia sitten millään, huono kokemus.

8. Pohjanoteeraus. Jotain niin kauheeta ettei sanotuksi saa.

(oho, alkaapa näitä kertyä, järkytys)

9. Kouluttaja. Kohtalaisen hyvä ja miellyttävä tapaus. Asiaan vihkiytynyt perinpohjin.

10. Kakskolmonen. Heh, aiheesta on oma postaus. Hauska kokemus mikä tulee tuottamaan iloa pitkään :D

11. Sähkömies. Samassa tilanteessa kuin mäkin, Tyypin lisäksi ainut, joka on saanut olla yötä. Toiminnallisia ongelmia jännityksestä johtuen.

Ai niin, oonhan mä nukkunut Terapiamiehen kanssakin :D. Oiskohan se antanut jos oisin vongannut? Kyl se ois :). Mut me vaan nukuttiin.

No huh. Aika monta. Mutta puolustuksekseni sanottakoon, että kesän jälkeen noista ei ole ollut kuin Kakskolmonen, Sähkömies ja Tyyppi. Keväällä meni jotenkin vähän liian lujaa ja osittain vielä kesälläkin. Ja tänä vuonna ei ole ollut kuin Tyyppi. Ehkä mä oon saanut ton kokemusasian nyt pois systeemistäni eikä ole tarvetta jatkaa tommosta meininkiä.

Onneksi ei oo mitään sattunut, kyllä mä ymmärrän, miksi Ystävä oli välillä huolissaan.

Olihan noita treffejä kyllä ilman panemistakin.

2 kommenttia:

  1. Aika monelle mun kuullakseni on käynyt noin, että eron jälkeen menee hetki, kun "haluaa kokeilla koko maailmaa". Siitä se sitten laantuu....

    Toi kohta 8 jäi nyt vaivaamaan ;)

    VastaaPoista