Lukijat

maanantai 11. maaliskuuta 2013

Miks mun ei anneta edes syrjäytyä rauhassa?

Ystävä ei anna mun syrjäytyä edes rauhassa! Pyysi mua lauantaina kanssaan matkaseuraksi hakemaan kissanpentua. No joo, eihän mulla muutakaan tekemistä ollut, joten lupasin. Herätys seiskalta ja matkaan. Kotona seiskalta, eli koko päivä meni.

No, sunnuntaina sitten Ystävän kanssa Tallinnaan, sama heräämisaikataulu, mutta kotona kymmeneltä. Mutta nyt on kesäjuomat plakkarissa (joo-o, kyllä ne kesään riittää). Tuliko levättyä? Ei. Mutta ei kyllä juotuakaan.

No, Ystävä sitten tänään pohti että mitä mun kanssa pitäis tehdä, kun oon kuulema niin vaisu ja poissaoleva. Mitäpä tässä nyt vois oikein tehdä. Aika auttaa varmaan. Ja kevät. Ystävän huolenpito liikutti.

Töistä ei ole kuulunut mitään. Mä olen jumissa. Olen paiskinut 12 tuntista päivää ja näyttää siltä, että pysyn kaikesta huolimatta aikataulussa, vaikken olis mitenkään uskonut. Mutta olen aika uuvuksissa :(.

2 kommenttia: