Lukijat

lauantai 6. huhtikuuta 2013

Pre-treffi-tunnelmia

Äh ja öh, mulla ei oo mitään päällepantavaa, mulla on ruma olo ja itseluottamus nollassa. Enkä mä tiedä miten  mä meen sinne treffipaikalle, omalla autollako? Sit pitäis olla selvinpäin. Eihän se varmaan kauheeta olis, mut jos toinen osapuoli haluaa ottaa jotain ni ei ole kivaa sitten jos toinen ei ota. Tosin voihan sen auton jättää sitten sinnekin ja tulla taksilla kotiin.

Mä oon luvannut Ystävälle, että en pane sitä ekoilla treffeillä, mutta se ei oikein uskonut, että pystyisin siihen. Mutta kun mä haluaisin ehkä nukkua sen kainalossa. Ai niin, mutta enhän mä oo sitä ees tavannut vielä. Tää on niin taas tää sama kaava, että ladataan odotuksia ja sit pudotaan korkealta ja kovaa. Kohta pitäis suihkuun koittaa päästä ja laittaa itsensä ihmisen näköiseksi. Ja asennettakin pitäis olla vähän enemmän. Asenne, pilke silmäkulmaan, mistä mä nyt ne tähän hätään löydän!!!

No ni, koitetaas nyt yrittää vähän tsempata!


10 kommenttia:

  1. huohhh tää on niin tätä taas joopa joo

    VastaaPoista
  2. Hei nyt siellä: miljoonan dollarin hymy naamalle ja häntä pystyyn!

    Sä oot juuri hyvä niin kuin olet, älä anna kenenkään uskotella mitään muuta!

    VastaaPoista
  3. no mitä helvettiä nyt taas??! :D

    VastaaPoista
  4. No jos jannu istuu kädet rinnalla ristissä ja on kilometrin pituisia hiljaisuuksia niin mitä siitä nyt tulee. Eikä juuri silmiinkään katsonut vaan ohi. Eikä tartu mihinkään mun kaksimielisyyksiin. No, se maksoi ruuat ja toi mut kotiin, pointsit siitä

    VastaaPoista
  5. rahalla saa ja naisella pääsee...

    VastaaPoista
  6. Mitähän toi tarkotti? Jos sulla on asiaa niin kerro se vähän monisanaisemmin.

    VastaaPoista
  7. no siis en tiennyt että saa oikeita pointseja maksamisesta. tasa-arvo jne.

    VastaaPoista
  8. Kyllä siitä pointsit saa kuitenkin, tasa-arvo tai ei. Niih. Ei vaan käyttänyt pointseja hyväkseen, minkäs sille voi.

    VastaaPoista