Lukijat

maanantai 15. huhtikuuta 2013

Räjähtävä aamu

Laitoin viime viikolla hymykuopparemppasähkömiehelle viestiä että voisko tulla tsekkaamaan mun keittiötä ja antaa hinta-arviota keittiörempasta. Että olen saikulla kotona ja kaikki ajat käy, mutta soittaa kuiteski ennen. No, makoilin siinä sitten sängyssä, hidasta starttia päivään otin ja höpöttelin Tyypin kanssa puhelimessa kun puhelin koputti. "Hymykuopparemppasähkömies mooooiii, ootko kotona, voisin tulla nyt". Öhhh, jooooh, tota, pitää vissiin saada vaatteita päälle. Hymykuopparemppasähkömies sanoi että ihan rauhassa, hän tulee vaikka sit vasta vartin päästä. Vartti armonaikaa! Tukka likanen, kainalo haisi. Keittiö räjähtänyt. Paniikki. Pistin pienesti juoksuksi. Kuivashampoota vauhdissa päähän ja uutta dödöä vanhan päälle. Pikaraivaus keittiölle, helvetti, miks en siivonnut sitä viikonlopun aikana? Päätöntä juoksemista edes takas. Harja, missä helvetissä on harja? Miks mulla ei oo mitään casuaaleja luonnollisen sexyjä kotivaatteita? Miks hitossa hellakin oli ihan karseessa töhnässä?

Olipahan spurtti! Mutta sain keittiön semmoiseen kuosiin, että hävetti vain vähäsen. Huhhuh. No, Hymykuopparemppasähkömies tuli ja katseltiin mun keittiötä ja suunniteltiin. Palaa hinta-arvion kanssa asiaan. Mä luulen, että tarvitsee etsiä jostain lisää rahaa.

5 kommenttia:

  1. yrititkö sä saada siltä vai laittaa keittiötä kuntoon?

    VastaaPoista
  2. Tokihan mä haluan edukseni esiintyä söpön sinkkumiehen edessä. Tällä kertaa se ei toteutunut.

    VastaaPoista
  3. Noi Anonyymin esittämät vaihtoehdothan eivät missään nimessä ole toisensa poissulkevia, vai?

    VastaaPoista
  4. Ei toki :D. Mutta mä nyt koitan olla asiallinen. Tosin myöhemmin huomasin että mun vaaleenpunasissa plyysihousuissa oli perseessä pieni reikä enkä mä ollut ehtinyt pukea kaikkia alusvaatteita... No, en vissiin kyl pyllistellyt, eli tää jäi todennäköisesti nyt vain meidän salaisuudeksi :D

    VastaaPoista
  5. sit sillä on oma sähkömiehen blogi jossa päivitys kuinka näki tänään taas vaikka mitä...

    VastaaPoista