Lukijat

keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Treffeille ja treffileikkiä

Öh, ajaudun vissiin treffeille, asiallisille, oikeille treffeille. Ihmisen kanssa, jonka kanssa olen jutellut useamman kuukauden taas. Ihan tuosta 10 kilometrin päästä. Miksi öh? Varmaan siksi kun en tiedä huvittaako mua. No, tänään sitten kysyi että mitä haluan tehdä, pelata biljardia, mennä leffaan, keilaamaan? Siis bilistä ja keilailua? Eiiiii, en mä halua leveetä persettäni esitellä heti kättelyssä (siis asiallisilla ja vakavamielisillä treffeillä, seksi on iiiiihan eri asia)! Johan mulla yhden treffit meni perseelleen kun tyyppi näki ekana mun perseen kun pyllistelin autoa tankkaamassa. Joo, no ehkä mussa oli muutakin vikaa kuin se perse kun siitä ei sitten kauheesti sen jälkeen kuulunut.

Joo, treffileikkiä Tyypin kanssa. Tyyppi haluaa siis tavata sen elämänsä naisen ja mitä tekee kunnon ystäväpano? No, auttaa tietysti sydän verta vuotaen tekemään profiilin ja etsimään kivoja tyttöjä. Oli meillä semmoinen "leikkikin", että etsittiin toisillemme meidän mielestä sopivat kumppanit ja toisen oli sitten pakko kirjoittaa sille. Joo, näin tehtiin, kirjoitettiin, mä osasin vissiin paremmin löytää kun Tyypille löytämäni nainen vastasikin. No, onhan sillä siellä jo useampikin "veto" päällä. Ja mulle ei taaskaan kelpaa mikään. Ei vaan sytytä.

Helvetti että on vaikeeta suhtautua tuohon Tyypin rakkaudenkaipuuseen. Siis ihan sairaan vaikeeta. Ei ole yks eikä kaks kertaa kun olen itkenyt kuunnellessani miten se ja se on niin ihana, että pääsisipä treffeille sen kanssa. No, nyt se on pääsemässä yhden megaihanuuden kanssa treffeille ja se on menoa sitten. Tiedän sen, Tyyppi on sanonut niin. On niin korviaan myöten ihastunut siihen. Pahaa tekee.

Ystävän mielestä pitäisi heivata koko Tyyppi ystävistä pois, mutta en mä halua.

Huomenna olisi yks työhaastattelu, sijaisuus, syyskuulle. Eihän sitä varmaan kannattais ottaa, vaihtaa nyt vakipaikka määräaikaiseen, mutta jos vaikka sitä kautta ura urkenisi? En tiedä. No, menen nyt kuitenkin, vuokrafirman kirjoilta niitä töitä kuitenkin tehtäis. Katsotaan nyt.


9 kommenttia:

  1. Oi voi... mitenköhän näistä "riippakivistä" pääsis eroon...? Tai miten alkais itse haluta sitä eroon pääsemistä? Mun ainakin pitäis sitä kuuluisaa järkeä kuunnella, mut nuo pirun tunteen aina jyrää sen järjen ihan 31-0

    Tsemppii!!

    H

    http://candycanecrawl.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. todellakin. tarantinon leffa. kenen kanssa sä olit menossa treffeille?

    VastaaPoista
  3. Mun elämä on kuin elokuvaa :). Yhen miehen kanssa olen menossa treffeille, ei sillä ole vielä nimeä, ei ole esiintynyt kai vielä tässä blogissa,, vai olenko kertonut, miten se pyysi mua syksyllä pikaviestissä ulos, mutta se viesti olikin tarkoitettu jollekin toiselle? Hirveen hyvin alkoi siis :D

    VastaaPoista
  4. jännää. muista pitää hame jaloissa ettei lähde karkuun tai innostu heti liikaa :p

    VastaaPoista
  5. Kyllä, laitan varmuuden vuoksi farkut, koska mulla saattaa unohtua pikkarit välillä hameen alta ;)

    VastaaPoista
  6. no sen nyt arvasinkin ;p

    VastaaPoista
  7. Mistä sä nyt tommosta voit arvata musta ;).

    Sain treffityypiltä biisin

    http://www.youtube.com/watch?v=rvdYly4A5W0

    VastaaPoista
  8. romantikko selkeesti kyseessä...

    http://www.youtube.com/watch?v=wg4Nu-RCBPw

    VastaaPoista
  9. Kyllä, tuohan oli kaunis ja herkkä balladi minkä se lähetti :). Romantikko selkeästi

    VastaaPoista