Lukijat

maanantai 13. toukokuuta 2013

Mun vaikutus miehiin

Jooh, mä ja miehet. Ei toimi enää, ei niin ollenkaan. Miehillä siis mun kanssa. Mulla on joku taikavoima mikä saa homman hmm... pehmenemään käsiin. Mä olen ilmeisen pelottava ja epäkiihottava. Miks mä en opi että jättäisin ne rauhaan? No niin, siks kun mä kaipaan sitä toisen ihmisen ihoa kuitenkin välillä nin kovasti. Ja sitten tulos on tämä että ottaa päähän kybällä. Olkoon taas sitten.

No, päähän kun otti niin päätin hakea pizzan. Pizza auttaa aina. Suuntasin kauppakeskukseen vähän jälkeen kahdeksan. No, sehän oli sitten jo tietysti kiinni se pizzeria. Kauppakeskuksessa laahusti siis Puolinainen naama kovin autenttisella norsunveellä itsekseen hiljaa "voi *itun*itun*ittua" hokien. Mahdoin olla näky. No ei siellä ketään edes ollut. Samalla reissulla meinasin saada sakotkin, mutta paniikkijarrutus ennen maijan perää pelasti.

No, mutta keittiöremppa on käynnistynyt ja keittiö on jo hienossa vauhdissa.


2 kommenttia:

  1. Mun mielestä susta huokuu sellainen epätoivo, ehkä miehetkin huomaa, kun olet niin epätoivoinen, yrität liikaa, olet ehkä vähän tyrkky.

    VastaaPoista
  2. Mun kirjoituksista saattaa huokuakin, mutta koitetaan kuitenkin muistaa, että kirjoitetut asiat ei välttämättä olekaan ihan yhtäpitäviä ulkoisen olemukseni ja käyttäytymiseni kanssa reaalielämässä.

    VastaaPoista