Lukijat

sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Tekstari

No niin, eilen sitten juhlatunnelmissa festareilla keksin pistää tekstarin sille yhdelle paikalliselle miehelle, jonka kanssa kirjoittelin jo ennen muuttoa tänne, eli toista vuotta sitten. No, se on aina välillä laittanut "tuuks ny"-sähköpostiviestejä, en ole vastannut kun eipä se enää oikein kiinnosta. No, eilen tapahtui muutenkin kaikkea outoa, mm.   pohdin hetken verran sitä että kannattiko erota. Voi herran jestas! Se pohdinta päättyi kyllä hyvin nopeasti.

Niin, laitoin sitten sen tekstarin "Ooks festareilla?" Vastaus "Noup, täs vieres. Kuka kysyy?"
KUKA KYSYY? Eli se oli poistanut mun numeron. No, en mä sitten viitsinyt kertoa jos toinen on kerran niin yksinkertainen ettei tajua enirosta katsoa. Koko illan pirisi puhelin, viestiä pukkasi, alkoi ottamaan päähän se jankkaaminen siitä että kuka mä olen niin lopetin sitten vastaamisen. Ei se auttanut vaan puhelin jatkoi piippamista.

"vastaa ny", "no kerro", "nii, miks et vastaa", "no kuka oot", "vastaa nyt hitto", "miks sie et perkele vastaa?", "ilkiä oot", "ole kiltti ja vastaa mulle"

Aamulla kun heräsin, oli 7 tuommoista viestiä ja 2 puhelua luurissa. 11 viestiä sen jälkeen kun lopetin vastaamasta. Creepy...

Mitä tästä opimme, pidetään ne näpit irti puhelimesta kun otetaan sitä festarijuomaa.

Festareilla oli myös se toinen paikallinen viritys, se kenen kanssa mun piti mennä treffeille metsään. Mä tunnistin sen ainakin, en tiedä tunnistiko se mua. Oli poikansa kanssa, samanlaisissa hatuissa, semmoisissa "jaakko kolmos"-hatuissa. Tuli vähän "just joo"-fiilis. Tosin niin varmaan sillekin tuli.

Joo, jospa jättäis taas nää miehet rauhaan.

4 kommenttia:

  1. Jätä tosiaan miehet hetkeksi rauhaan, sulla on nyt vähän epätoivoinen meininki menossa.
    Mihin se sun reissukaverisi hävisi?
    Aseta nyt rima korkeammalle kuin lähetellä viestejä miehelle, joka ei edes kiinnosta ja on noin epätoivoinen hänkin.

    VastaaPoista
  2. Jos mulla olis epätoivoinen meininki niin olisin saattanut toimia hieman toisin? Eikö?

    VastaaPoista
  3. Miehet toimii hassusti :)

    Tosiaankin ite olisin ottanut nrotiedustelusta selvää, keltä viesti tuli, enkä olisi kysellyt tyhmiä :) No, ehkä oli parempi, ettei senssejä tullu...

    VastaaPoista
  4. Miehet on kyl yleensä kohtalaisen yksinkertaisia. Poikkeuksia ei montaa ole.

    VastaaPoista