Lukijat

torstai 15. elokuuta 2013

Haastemieheltä postia

Tulin kotiin ja löysin haastemieheltä kirjeen postilaatikosta. Mitä V*****! Verenpaine alkoi nousemaan, en keksinyt muuta kuin että exä on jotenkin asialla. Raivosta kihisten soitin exälle että onko sillä jotain tekemistä asian kanssa. Ei ollut. Kello oli puoli viisi, mutta kuitenkin päätin kokeilla haastemiehen numeroa. Se vastasi, onneksi!

En muista olenko kertonut, mutta olen ollut aikaisemminkin naimisissa. 18-20-vuotiaana. Ei ollut suomalainen mies. No, mä sain eron täällä Suomessa 2 vuoden säännön perusteella ja jannu jäi suorittamaan paikallista armeijaa, edelleen naimisissa mun kanssa. Toki sille ilmoitin että by the way, me erotaan´, että ei se nyt täysin tietämättömänä ole ollut. Mutta sen maan laki ei salli erota yksipuolisesti niinkuin Suomen laki. Tokihan asiasta on ollut ilmoitus toisen puolisko Virallisessa Lehdessä, että onhan se voinut sieltä asian lukea.

Nyt sitten ilmeisesti 15 vuoden jälkeen se on päättänyt siirtyä sinkkustatukselle, tai sitten se haluaa ehkä mennä naimisiin jonkun kanssa, ken tietää. Kai mun on sille se ero sitten suotava :D

Kyllä tää mun elämä on yllätyksiä täynnä, koskaan ei tiedä mikä kierrepallo nurkan takaa tulee.

3 kommenttia:

  1. Eihän tuon haastemiehen kirjeen pitäisi naurattaa, mutta nousi silti hymy huulille... Elämä on yllätyksiä täynnä, eikä koskaan tiedä, mitä nurkan takana odottaa. No, suostutko eroon?

    VastaaPoista
  2. JOo, ehkä mä suostun ni raukka pääsee eroon musta :D. Kyl se viel muutama vuos sitten mua kuulemma rakasti :D. Kyllä muakin rupes naurattaa kun siitä ensivitutuksesta pääsin yli kun luulin että exä nro 2 oli keksinyt jonkun kivan tempauksen :D

    VastaaPoista
  3. No johan ny jestas! :) Selvästi, kierrepalloja ilmassa! Onneks ei osunu!

    VastaaPoista