Lukijat

lauantai 10. elokuuta 2013

Mä EN ala!

Mulla kun on sähköposti auki melkein aina kun siellä pikaviestissä Ystävän kanssa höpöttelen päivän mittaan. No, kuinka ollakaan, Tyyppi lävähti vihreenä pallukkana mun silmille. Ei se siellä koskaan ole. Mä tuijotin sitä  pallukkaa varmaan minuutin. Sain kriisiapua facessa vertaistukihenkilöltä ja piilotin Tyypin näkyvyyden. En estänyt siis. Olis pitänyt. No, sitte lävähtikin pikaviestiä tyyliin "näin että oot vihreenä ja aattelin vaan sanoo että BÖÖ." Ja viimeiseksi sitten "muisk :)". Panin sähköpostin kiinni, en vastannut. Hetken päästä avasin sen ja estin Tyypin. Enkä vastannut edelleenkään.

Millä helvetin oikeudella se mulle muiskuttelee, vaikka käsittääkseni tein viikko sitten aika helvetin selväksi miltä musta tuntuu jos mä olen siihen yhteydessä. Haluaako se tahalleen mua satuttaa? Vissiinkin sitten niin. En mä muuta selitystä keksi. Helvetin pahaa teki taas.

Teki mieli välittää se viesti Tyypin tyttöystävälle "tää oli vissiin tarkoitettu sulle, mutta tulikin ilmeisesti vahingossa mulle". No, enhän mä niin tekis vaikka kuin ottaakin päähän.

Aika epäreilua, mut elämä on.




10 kommenttia:

  1. Miksei se pälli YMMÄRRÄ??? Mä niin tiedän sen tunteen ja sävärin ja pelästyksen, mikä tulee, kun näkee entisen, johon on vielä tunteet pinnassa, olevan linjoilla... Inhottavaa. Tsemppiä!!!!

    VastaaPoista
  2. Siks se ei ymmärrä kun se on MIES. Ja MIEHET on melkoisen yksinkertaisia ja tyhmiä. (kirjoitin ensiksi että kusipääsikoja, mutta pyyhin sen pois, koska se olis ollut aika loukkaavaa).

    Mutta perkele kun ilman niitäkään ei oikein osaa olla loppuelämää. Taitavaa koukutusta universumilta.

    VastaaPoista
  3. Juu, toi kusipääsika on kyllä aika loukkaava. Sano mielummin että vitunvonkaajapaskiaiset.

    Kumma juttu, silti ne vaan vetää puoleensa, siitä kaikesta idioottimaisuudesta huolimatta. Mut onneks me ollaan täydellisiä. :-D

    VastaaPoista
  4. Saa olla melkoisen yksinkertainen mies, ettei ymmärrä asian laitaa. Tai sitten olet antanut tosi ristiriitaista viestiä.
    Jos on normijärjellä varustettu, ja sä olet selkeästi ilmoittanut, ettet halua olla tekemisissä, on takana muut vaikuttimet.
    Esim. kännissä on lipsahtanut tai sitten tykkää vaan leikitellä ja viis veisaa sun tunteista.

    VastaaPoista
  5. Pohdiskelija, AMEN! Vitunvonkaajapaskiaiskusipääsiat :). Totta helvetissä me ollaan täydellisiä!

    Mun mielestä olen Tyypille antanut HYVIN selkeän viestin että sen kanssa yhteydessä oleminen repii mut hajalle enkä mä halua olla hajalla koko ajan. Tokihan se tietää että tykkään sitä silti.

    VastaaPoista
  6. Melkein oli ennalta-arvattavaa toi viesti. Jatka samaa linjaa, älä vastaa mitään. Hyvä kun estit. (Ihme dille mutta tosiaan, miehet on). T: R

    VastaaPoista
  7. menkääs nyt naiset helvettiin täältä haukkumasta komeampaa sukupuolta.

    VastaaPoista
  8. Kuulepas nyt viimeisin anonyymi! Mene ite jos et osaa olla kunnolla. Täällä leikitään mun säännöillä, eikä kiusata naisia, onks selvä?

    VastaaPoista
  9. no itse en ainakaan koskaan kiusaa... paitsi vuoteessa, kuulemma. rupes vaan vaikuttaa kovasti yhdeltä miestenhaukkumispalstalta tämä. ja eroanomuksia satelee postissa :D

    VastaaPoista
  10. Totta kai me haukutaan jos aihetta on :). Ja mulla ainaskin nyt on ollut. Sä et nyt rakas Anonyymiseni vahvista tota mielipidettä miehistä juurikaan tolla menolla :). Sun pitää olla kiltti ja ylistää meitä, nostaa jalustalle ja pussata varpaita, palvoa :)

    VastaaPoista