Lukijat

lauantai 21. syyskuuta 2013

Aikuisten potkupuku

Jeee, syksy tuli ja mä ostin itselleni lämmittämään aikuisten potkupuvun :). Se on kuulemma tosi cool (tai siis oli pari vuotta sitten, mutta koska mä oon kalkkis niin hokasin tän käytännöllisyyden vasta nyt). Hong kongista parikymppiä. Mun värinenkin vielä, luumua ja koukeroita :). Ja niin kroppaa imarteleva että :D Heh.



Esikoinen repesi kun näki mut. En tajuu. Mun mielestä mä oon kauheen cool tässä!

Oon hiippaillut täällä ja lallatellut "I'm so cool, I'm so cool" ja saanut toruvalla äänenpainolla "Äiti!"- kommentteja. Tuntuu kyllä vähän oudolta kun vaatteen haarus laahaa polvissa, mutta hyvin tähän tottuu! 

Otin päikkärit ja näin sekoja unia. Ajokortti meni ja poliisit kidutti. Sormenjäljet olisivat ottaneet, mutta kaikista sormista oli jo jäljet arkistoissa ja kuulemma tarvii olla aina eri kohdasta jälki. No, mä sit tarjosin semmosta vaihtoehtoa että otan vaatteet pois ja kierin siinä musteessa ja pyörähdän sitten paperilla niin tulee joka kohdasta printti sitten niin on koko kroppa taltioitu. Että semmosta. Sitten iski niin kauhee trombi toisessa unessa etten pysynyt maan pinnalla ollenkaan. Se oli pelottavaa.

Rentouttava ja kiva päivä :)




4 kommenttia:

  1. *reps* Mä niin näen sut istumassa mustepepulla ja antamassa jäljet!!!! :-D
    Kauheen kiva potkupuku. Jostain kumman syystä munkin lapset on kieltäny mua ostamasta, mutta tänä talvena mä olen ajatellu uhmata koko maailmaa ja ostaa silti!
    Sä kuulostat nykyään niin valoisalta ja tyytyväiseltä :)

    VastaaPoista
  2. Kuopus sanoi illalla että "Äiti, sä oot kauheen pirtee!" Auts. Muistan kyllä että mä oon yleensä ollu tosi väsyny ja halunnu mennä aikaisin perjantaina nukkumaan. Mä luulen et tää uus ruokavalio on piristäny aika paljon.

    VastaaPoista
  3. *reps*..*reps*reps*...*reps*reps*reps Voi suloisuus! Höh sinä, olisit nyt näyttänyt vähän enemmän sitä potkupukua vaikka mä kyllä sieluni silmin näen kuinka sä teppaat peppu viipattaen ympäri kämppää (voi miksi en saa ola kärpäsenä katossa!) ja lallattelet itseksesi. Sä olet ilman muuta cool...:D

    VastaaPoista
  4. Keittiössä oli muuten helvetin iso kärpänen. Peppone perkele, sinäkö? No, ei oo enää kuin märkä läntti, sorryyyyy!

    VastaaPoista