Lukijat

sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Konerikko ja paniikki

Perjantaina läppärini lopetti toiminnan. Ei ladannut enää. Perkele, ahdistus! Joo, olen addikti, myönnän. Ensinnäkin mä tarviin usb-porttia mun vibraattorin lataamiseen. Jos mun lelu ei toimi niin joudun etsimään hyväksikäytettäviä miehiä, eikä se ole hyvä juttu.

Katsoin  sitten elokuvan, ihan ilman konetta sylissä. Richard Gere ja Jennifer Lopez, tanssia, ihanaa. Mun tanssikurssi alkaa ensi viikolla ja musta tulee Jennifer Lopez (ja mä saan  tietty myös sen täydellisen perseen, cool) ja mä saan sitten Richard Geren nuoremman painoksen, ihan selvä juttu :). Päätetty!

Lauantaina lähdin sitten blogini lukijatapaamiseen, samalla osallistuin toisen blogin lukijatapaamiseen :D. Unohdin laittaa ilmeisesti kutsun kun osallistujia ei ollut kuin minä ja se toinen. Vertaistukitreffithän ne oikeastaan oli. Ihanaa miesten ruotimista ja lopputulema oli edelleen se, että miehiä ei voi ymmärtää ja että ne on suurimmaksi osaksi sikoja. Ja mustasukkaisiakin.

Matkan varrelta ostin uuden läppärin ja nyt taas homma pelittää. Useampi hermoromahdus langattoman yhteyden kanssa, en tiedä pelittääkö tää vieläkään kunnolla, mutta hermot ei anna enää periksi säätää. Näillä mennään. Ja lelu on latauksessa, huh!

7 kommenttia:

  1. Siis mullahan ainakin ON jo Lopezin perä, eksä muka huomannu???? Ja mä varasin Geren ensin, se on mulle muuten sopivamman ikänenkin..
    Mutta tanssilliseen ja terveelliseen elämään tsempit!!! Ja hei, arvaa, mikä muu kuluttaa kaloreita :-D

    VastaaPoista
  2. On mullakin Lopezin perä, jossain tuol alla :D. Joo, kaloreita kuluttaa hikinen ährääminen sen vibraattorin kanssa kun muuta ei oo tarjolla :D

    VastaaPoista
  3. Jessus sentään ja minä kuulin että mulla on vaikeuksia...en muuten ole ennen tiennytkään että tietotekniikan voi yhdistää lihallisiin iloihin ja täytyy sanoa että se on hieno juttu. Toivottavasti hommat pelittää jatkossa molempien himmeleiden osalta :D

    VastaaPoista
  4. Kyllä, aloin huolestumaan maapallon tilasta kun mulla pattereita kului tukkupakkaus viikossa. Onneksi löysin tuon usb-vehkeen, ei mitään hätää enää :). Ja maailma pelastuu!

    VastaaPoista
  5. kuvaa perästä? aikuisten oikeesti? :D

    VastaaPoista
  6. Juu ei tipu the anonyymi! Voit itse kuvitella ihan mimmosen perseen mulle vain haluat

    VastaaPoista
  7. no, lopezilla on ihan kiva... :)

    VastaaPoista