Lukijat

maanantai 9. syyskuuta 2013

Maailmaa rakastava fiilis!

Ilta, pimeää, kynttilät palaa. Vastapestyt ikkunat ja rauha maassa. Seesteinen ja hyvä olo :) (joo, ihan selvinpäin)

 Mun lempparikynttilänjalat, mä niiiiin rakastan niitä!


 "The story of life is quicker than the blink of an eye. The story of Love is hello and goodbye. Until we meet again" :). Pakko oli ostaa tuommoinen kynttilarasiaksi ihan tuon tekstin takia.

 Ystävän tekemä suojelusenkeli toikkuu mun all time favourite-valaisimessa



Se on niin kaunis, mä RAKASTAN tuota valaisinta! Joo, johtoa en saanut kokonaan mahtumaan, mutta oli aikamoinen saavutus toi yksin tonne kattoon saadakin :). Ihana, kaunis, rakas!

Ja vielä tää Pentikin lyhty, voi jestas että mä rakastan sitäkin!


Siis mä RAKASTAN maailmaa!!! Ja teitä!


7 kommenttia:

  1. Tosi kauniita nuo kaikki, myös "mun näköisiä".
    Apua, onkohan tän kirjoittaja ollenkaan se sama typy, jonka kanssa on kirjoiteltu??? :-O No ei vaan, oikeesti, hienoa!! Ihan loistavaa, että tällaisiakin hetkiä alkaa löytyä...pikkuhilja ne tihenee ja pitenee ne hyvät olot. Usko pois! (mä oon vanhempi ja siks automaattisesti viisaampi ;) )

    VastaaPoista
  2. Viisaampi, buahhahhaa :D Vitsi vitsi :D

    Pitää nauttia hetkestä niin kauan kuin sitä kestää :)

    VastaaPoista
  3. Komppaan Pohdiskelijaa siinä mielessä että myös meikäläinen hämmästyi; sähän olet romantikko! Taas se nähtiin kuinka ihminen luo toisesta mielikuvan pelkkien kirjoitusten perusteella ja saakin sitten loistavan analyysinsä olleen päin helvettiä :D

    On muuten kaunis koti (suorastaan tunnelmallinen - ainakin tuossa valaistuksessa) ja kyllä, kattolamppu (pisteet asennuksesta) on myös silmälle sopiva.

    Rakkautta myös täältä, sellaista....no kyllä sinä tiedät.

    VastaaPoista
  4. ...ja saakin sitten huomata..

    VastaaPoista
  5. Peppone! Mimmosen kuvan sä olit musta saanut? Ihan kaunistelemattomasti sitten :)

    VastaaPoista
  6. No en mitään negatiivista vaan sellaisen..ööö..villimmän jos se on oikea sana. Siis ihan postiivisesti villimmän.

    VastaaPoista
  7. Oon mä ihan lässynlässynromantikko oikeesti :). Mun elämässä ei oo vaan oikein mitään mikä tois sen nyt tällä hetkellä esiin. Voi romantikkokin olla villi :). Enkä mä nyt oikeestaan oo kovin villi ees

    VastaaPoista