Lukijat

tiistai 17. syyskuuta 2013

Oho, nyt iski jouluPANIIKKI!

Mä tajusin että kohta on lokakuu, eli siis kohta on joulu! Ja mä olen yksin jouluna. Vaikka mä en mikään jouluhöseltäjä olekaan niin tuon tajuaminen tekee kyllä vähän kipeetä. Auts. Haloo, onks järkee pillittää joulua syyskuussa? Juu ei, mutta mistä lähtien mä järkevä olisin ollutkaan.

Mistä toikin nyt tänä syyskuisena aamuna mun tajuntaan pätkähti, ei mitään hajua, mutta ei mennyt kuin nanosekuntti kun silmät oli jo märkänä ja räkä valui melkein kahvikuppiin.

Ehkä mä ostan itselleni jumalattoman kasan joululahjoja ja tilaan itelleni tuhman joulupukin. No joo, vitsi vitsinä. Ystävä on varmaan myös yksin jouluna, tai poikansa ja sen tyttöystävän kanssa, mutta en mä viitsi tuppautua. Taidan keksiä jonkun hirveen hyvän joulupeitesuunnitelman, mutta jään kuitenkin kotiin nauttimaan rauhasta (ryyppäämään ja itkemään).

Ai minäkö sekava tänään(KIN)? Joo-o...

3 kommenttia:

  1. No älä nyt sinäkin ala hösäämään joulua jo tähän aikaan vuodesta! Mulla on mennyt jo monta joulua ihan hiljalleen neljän seinän sisällä ja olen siihen enemmän kuin tyytyväinen, sillä en kestä sitä tekopyhää hälinää ja niitä vitun suuklaarasioiden/hyasinttien vaihto-operaatioita tyyliin paketti sulle-paketti mulle. Ärrh!

    Paljon parempaa on se kun saa syödä hyvin, maata tekemättä mitään ja nauttia siitä hiljaisuudesta.

    Ps. Teen sivutoimisena Paha Pukki-palvelua joka sisältää kaikkea mitä läpeensä syntiseltä Pukilta nyt voi odottaakin ;D

    VastaaPoista
  2. Se on vaan se lasten ilon puuttuminen mikä kirpaisee. Tai iloitseehan ne toki, mutta iskän luona.

    VastaaPoista
  3. Aloita nyt jo kääntää päätäs siihen suuntaan, että SAAT ostaa jouluherkuiksi mitä SÄ haluat, SAAT tehdä jouluna mitä SÄ haluat, TEE itselles just sunnäköinen joulu, nauti siitä mikä on sulle kivaa.. Päätä, että se saa olla haikea, mutta tämä vuosi nyt on sellainen, SUN joulu. Tai älä vietä, jos siltä tuntuu. Hyviä leffoja, kävelyretki, herkkuja(jouluna saa!) vähän juomaa, kynttilöitä jne jne.
    Tämä joulu on Erilainen, mutta siitäkin Voi nauttia!

    VastaaPoista