Lukijat

keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Tittidiii, hyvin menee :)

Vaihteeksi taas ratsastetaan aallonharjalla :). Hyvin menee ja taloudellinen tilannekin vaikuttaisi vähän kohenevan :). Ei niin kovaa paniikkia kuin muutama viikko sitten.

Päivät on kiireisiä, töitä, töitä, lämmitystä ja nukkumaan. Ja taas alusta. Nettideittaileminen on unohdettu kokonaan, hyvä niin! Mä en tarvitse miehiä sekottamaan mun ajatusmaailmaa. En ollenkaan!

Ekat joululahjat tytöille hankittu, jee! Äiti kutsui mut jouluaatoksi sen luo. En mä kyllä oikein innostu ajatuksesta. Mielummin mä nautin täällä yksin glögini (tai kuoharini) kanssa kuin istun kyrpä otsassa mutsilla ja ajan neljä tuntia edes takas sen takia. No, mutta se on sen ajan murhe, mä luulen kyllä etten velvollisuudentunnosta tee mitään mitä en halua, ei mun tarvitse miellyttää enää äitiä.

Tänään on hyvä fiilis :)


6 kommenttia:

  1. Hyvä juttu mutta saat kertoa mulle loputkin sillä tuo titidiii! paljasti että joku sydeemi on menossa. Ei hätää, mulle riittää ihan tuhannen sanan lyhyt selonteko jonka voit tipauttaa Luostarin postilaatikkoon :D

    Vilpittömästi kuitenkin oon iloinen sun fiiliksistä <3

    VastaaPoista
  2. Ehheiii, Tittidiillä ei ole mitään semmoista merkitystä mikä tarttisi selontekoa :D

    VastaaPoista
  3. Tittididii, ihanaa, etä aina välillä se hymyilee!!!

    Niin....siis se Elämä ;)

    VastaaPoista
  4. Muistan, kun yhtä onnellinen joskus kesällä (?).
    Silloinkin oli mieskuviot tauolla.
    Mun mielestä sun kannattaisi nyt pitää ihan kunnon breikki, jopa vuosi. Ja keskittyä vain itseesi ja omaan hyvinvointiisi.
    Kokemuksesta voin sanoa, että kyllä kannattaa. Ja sitten niitä miehiäkin rupeaa yhtäkkiä ilmaantumaan vähän sieltä sun täältä. :)

    VastaaPoista
  5. Vuosi tuntuu ihan kamalan pitkältä ajalta...joku saattaa siihen pystyä, joku toinen taas ei.

    VastaaPoista
  6. Mä tulen todennäköisesti vetämään tätä mun elämää ihan omalla, jäljittelemättömän idiootilla tyylilläni hamaan tappiin asti :)

    VastaaPoista