Lukijat

keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Varainkeruuta

Tilien pohjat näkyvät ilkeästi jo näin 2 viikkoa ennen palkkapäivää. Tänään iskeytyi tajuntaan että EILEN oli kiinteistöveron toisen erän maksu. Auts! Se kahdeksi viikoksi suunniteltu kahdeksankymppinen meni siis verottajalle. Tartti alkaa vallan pohtimaan, kovaa! Mitä mulla on rahanarvoista myytävää? Pinnistelin. Muumimukit, mun ihanat muumimukit, jotka on muutoista asti seisoneet varastossa! Lihoiksi ja äkkiä! Niistä voi hyvällä tuurilla saada muutaman satasen, jes! En mä niistä mukeista edes kauheesti tykkää, joten sinne vaan, jollekin niitä enemmän arvostavalle :).

Pentukyselykin tuli, ehkä saan varausmaksun yhdestä pennustakin, tekisi kyllä tähän hetkeen hyvää! Yhdestä aikuisestakin on kyselyä, toivottavasti löytäisin sillekin kodin ja taas kassaan kilahtaisi vähän helpottamaan tätä ahdinkoa.

Ehkä mun talous tästä vielä nousee :). Puolalaiset käytetty tänään toivonmukaan viimeistä kertaa lääkärissä, testituloksia odottelen perjantaina tai maanantaina. Sen jälkeen toinen muuttaa Ystävälle. Luovun siitäkin siis.

Nää luopumiset ei todellakaan johdu kommenteista täällä blogissa, eikä myöskään kommenteista muuallakaan, ihan on omaa pitkäaikaisen pohdinnan tulosta. Kaikkia toimenpiteitä ei vain voi toteuttaa sormia napsauttamalla.

Kohta on blogissa täynnä 100 000 sivunäyttöä, aika mieletöntä! Kiitos teille  lukijoille! <3


2 kommenttia:

  1. Raha on hupaa ja niin sitä ollaan täälläkin perse huurussa, miettien että millä marraskuu pysytään hengissä.

    Toivottavasti sun kaupat toteutuu koska mä en haluais että joudut helvetilliseen ahdinkoon.

    VastaaPoista