Lukijat

sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Haaste Oudolta

Outo tyyppi heitti näköjään haasteella. Koska se on lyhyt ja helppo niin ehkä kykenen. Katsotaan...

" Määrätynlainen uteliaisuus on johtanut meidät bloggaamaan, liittyi se sitten ympäristöön, luontoon tai maailmanmenoon, omaan elämäämme, harrastuksiimme tai lemmikkeihimme. Monipuolisuus on valttia blogeissa! Jos vastaat kysymyksiini ja jaat viidelle eteenpäin, voit viedä pullakahvit mukanasi (Copy/Paste). (Ei ole pakko jakaa:) Esitän kysymyksiä, mitkä saattavat useinkin tulla esille kahvikupposen ääressä, ystävän kanssa keskustellessa. Mitä vastaat seuraaviin kysymyksiin? Voit vastata kysymyksiin myös pelkästään valokuvin"

1. Mikä on sisustustyylisi
Huutonet, osituksessa arvotut ylimääräiset jämät. 140 senttiseen sänkyyn käy hyvin 160 senttinen petari.

2. MIhin huoneeseen olet panostanut eniten sisustuksessasi. 
Hmm... makuuhuoneeseen, koska vietän täällä eniten aikaa. Täällä on jopa verhot. Täällä ei ole tappajakissoja (joskus palaa niihin käämit) ja täällä saa olla rauhassa.

3. Mihin käyttäisit rahaa ilman huonoa omatuntoa
Lapsiin. Kerran tuli huono omatunto kun ostin itselleni 0,5 litran limupullon joka maksoi melkein yhtä paljon kuin iso pullo. Koin sillä hetkellä että olin ansainnut sen ja että mulla oli varaa.

4. Mihin käytät paljon rahaa
Asumiseen. Sähköön erityisesti tällä hetkellä. Odottelen lähemmäs neljänsadan sähkölaskua ensi kuussa, huhhuh.

Tässä kohtaa piti käydä katsomassa Kikiltä nro 5 kysymys koska Outo oli jättänyt siihen vastaamatta.

5. Mikä olisi mielestäsi huonoin onni

Tää on vaikee. Huonoin onni? Olla välitilassa koko elämänsä? Ei, se on tasan oma valinta. Nyt mä keksin. Kuolla ennen kuin ehtii rakastaa. Tosin mistä sitä tietää mitä tuolla toisella puolella on.

6. Mistä onnesta unelmoit
No rakkaudesta tietenkin. Siitä että saisi rakastaa ja tulisi itse rakastetuksi. Ei kai siihen onneen sen enempää tarvita. Niin ja siitä että saisin konepellin kiinni ettei se olisi jatkuvasti tuulilukossa kun mua hävettää ajaa silleen.

7. Missä asiassa olet tunnollisin
Hmm... tunnollisin? Mä olen aika suurpiirteinen ihminen, mutta jos lupaan jotain niin sen pidän. Jos sovin tapaamiseen niin olen ajoissa enkä peru sitä puolta tuntia aikaisemmin.

8. Minkä inhimillisen virheen annat helpoiten anteeksi
Mä olen vähän pitkävihaista sorttia enkä helposti unohda jos mua loukataan. Tietty jos on oikein hyvät perustelut niin palvomalla maata mun alla on hyvät tsäännssit saada anteeksi ainakin pintapuolisesti.

9. Mikä on naisen paras ominaisuus
Ihana säkenöivä äly ja naisen logiikka.

10. Mikä on miehen paras ominaisuus
Kielitaito ja se, että ne putsaa yleensä viemärin hajulukot. Siitä on niin kauan kun olen päässyt tutustumaan miesten ominaisuuksiin niin mulla ei tule nyt mieleen muita ominaisuuksia. Voin täydentää tätä joskus jos pääsen vielä kontaktiin miehen ominaisuuksien kanssa. Mun pitäisi koskea siihen hajulukkoon, hyi.

Ketään en haasta, ottakoon haasteen vastaan jokainen blogillinen lukija niin halutessaan.


1 kommentti:

  1. Kiitoksia, hyvin oot asiat räknännyt ja mun täytyy näköjään mennä editoimaan se oma tekstini. Näitä juttuja tämä lukihäiriä teettää, ei riitä että sanat vaihtaa paikkaa tai häipyy kokonaan vaan nyt jo hukkuu kokonaiset ksysymyslauseetkin. Voi perkele että on elämää..

    VastaaPoista