Lukijat

keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Jumppaamassa

Työkaveri pakotti jumppaan, rasvanpolttojumppaan. Hmm... kolmeen vuoteen en ole ryhmäliikuntatunnilla käynyt. No nyt kävin. Mie aattelin et mie romaahan. Mutta en mä sitten romahtanut. Lainasin orkidealtani kaksi hiusnipsua (joo-o, sillä oli semmoisia että pysyi tukivarressa kiinni) kun en siedä sitä että tukka hilluu naamalla jumpatessa miten sattuu.

Veren maku keuhkoissa on kai ihan normaalia. Ei tietenkään menty millekään aloittelijoiden tunnille kun ei semmoista ollut  siihen aikaan. Edistyneitten tunnille siis. Askelkuviot oli haastavia, hiljaisia "voi v***u" jupinoita kuului mun paikalta aina kun missasin jonkun askeleen. Yllättävän hyvin se meni kuitenkin. En turhaan ole siis kahtakymmentä vuotta jumpissa käynyt on off.

Lupasin ostaa 10 kerran kortin että se voi raahata mut vielä kymmenen kertaa sinne. Onneksi ei ollut mikään lihaskuntotunti, hokasin just että ei mun käsi semmoista kestä, nytkin kolottaa taas. Perkele.

Näin tänään.

5 kommenttia:

  1. Mä olen katsellut mun orkidean nipsuja kans sillä silmällä, että tekisi mieli napata tukkakäyttöön. Ihan on asiallisen näköisiä hiusklipsejä ne :)

    VastaaPoista
  2. Heeeei! Reippaana on siellä oltu! Hyvä duunikaveri!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  3. Kiitos mukavista hetkistä <3

    VastaaPoista
  4. Jaahas..eksyin lampaita paimentaessani tänne ja hyvä niin sillä sinähän se rivakalta likalta tunnut! Se on oikein että käypi jumppaamaassa - minunkin pitäis käyhä mutta eihän tälläinen laiska paska mittään sellaista jaksa tehdä, niin valitettavaa kuin se onkin.

    Vaan hyvää sunnuntaita sinulle äläkä palelluta ihtees kun ulkona on aivan sairaan kylmä ilma-

    VastaaPoista
  5. Vai outo paimen :D Tervetuloa vaan paimentamaan muakin :D

    VastaaPoista