Lukijat

torstai 23. tammikuuta 2014

Kova ja ylpeä

Jouduin miettimään että mimmosta kuvaa annan ulospäin versus mimmoinen mä oikeasti olen ja useammasta lähteestä olen saanut järkyttävää tietoa. Mä annan itsestäni semmoisen vaikutelman että olen kova ja ylpeä ja että mulla on kilpi minkä takana mä piileskelen. Voi helvetti! Mitä  mun pitäis tehdä muuttaakseni itteeni enemmän semmoseksi ulospäin kuin mitä mä olen sisältä päin? Oonko mä aina näyttäytynyt semmoisena ulkomaailmalle vai onko se tullut vasta nyt eron jälkeen?

Mä olen vieraassa seurassa ujo, ehkä se luo sen ylpeän vaikutelman?

Eilinen jatkui niin, että lähetin saunamiehelle tekstarin että voisinko mä kirjottaa sähköpostilla ne jutut mitä en änkytykseltäni saanut sanottua. Sain luvan ja vuodatin mietteeni sähköpostiin. Sain vastauksen että pää on hänellä ihan tyhjä ja että onko ok jos vastaa myöhemmin. Eli tässä taas odotellaan... Eilen en usko olleeni kova ja ylpeä Saunamiehen terassilla hytistessäni ja kiemurrellessani.

Kova ja ylpeä, ei hitto, en ole!

8 kommenttia:

  1. Hmm......mä jäin miettimään, että onko ne livenä nähneitä vai blogi/puhelin/jotain muita virtuaalituttuja, jotka noin on sanoneet? Ja miten tuo on tullut ilmi? Ootko sä kysynyt asiaa vartavasten, vai miten?

    Mä luulen, että osittain sellainen ajatus voisi tulla siitä, että nyt kun on mennyt tovi tätä uutta elämää ja kaikkea on ollut pakko opetella ja pärjätä ja selvitä vaikka mistä ja oot painanut vaikka läpi harmaan kiven, niin ehkä sellaisen "perkele mä pärjään"- fiilis voi jollekin näyttäytyä jonkinlaisena "kylmyytenä"? En tiedä...

    Mä opin tuntemaan sut ensin kirjoitusten ja yksäreiden kautta ja me on kyllä niin itketty ja naurettu ja haukuttu ja pohdittu, ettei mitään rajaa..vuoronperään kannateltu ja nostettu toisiamme milloin mistäkin suosta. Mun tulkinta susta on kyllä ennenkaikkea Herkkä, mutta tosiaan tutustuin suhun kirjoittamalla. Ja niinkuin oot sanonut itsekin, että osaat tulkita ajatukset paremmin kirjoittamalla.
    Mutta kylmää ja ylpeetä en saa susta kyllä tekemälläkään.

    VastaaPoista
  2. Blogin kautta livetutuksi tullut, Ystävä ja työkaveri. Mun tarvii pohtia tätä nyt kovasti...

    VastaaPoista
  3. Hei. Tulee mieleen että sinun herkkä mieli ei kestäisi tätä maailmaa ilman kovaa kuorta.Se antaa monelle väärän kuvan kun ei tunne ihmistä kunnolla.Olin minäkin nuorena monen mielestä kova ja kylmä vaikka usein itkin yöllä pahaa oloani. Onneksi huomasin etten tarvitse niitä ihmisiä jotka vain loukkaa ja on nyt helpompaa kun kuori vähitellen rapisee pois ja voin olla oma itseni.
    Valoista mieltä sinulle ja toivon niin että kaiki muuttuu vähitellen hyväksi <3

    VastaaPoista
  4. Kova ja ylpeä ei tuu ihan ekana mieleen, kun sun juttuja lueskelee...

    VastaaPoista
  5. Jo sinä olet kova ja ylpeä ja niin minä olen sitten Kenneth Gaunda!
    Ei susta saa sellaista kuvaa ainakaan täällä Blogspheren aavikolla enkä jaksa uskoa että olet paljon erilaisempi tuolla "virallisella" puolellakaan.

    En tiedä..jos se on sitä räväkkyyttä ja ihmiset tulkitsee sen väärin tai sitten on monta kertaa niin, että kun tyypit lukee juttuja joissa toinen vuodattaa pahaa oloaan, ne eivät tajua lukemaansa ja luulevat ettei kirjoittaja välitä hevon vittuakaan ympäröivästä maailmasta vaikka asia on just päinvastoin.

    Mulle sä ganga bawwanga ja se on jotain hellää se ;)

    VastaaPoista
  6. Mä olen lukenut tätä blogia vasta vähän aikaa, mutta se miksi aina palaan tänne uudestaan, johtuu siitä, että sä ilmaiset musta todella rehellisesti sun tunteita. Ja myös sitä herkkyyttä ja omia heikkouksia, etkä vedä mitään roolia, kuinka olisit aina itsevarma ja kaikki onnistuu. Mun mielestä sä olet harvinaisen kaukana kovasta ja ylpeästä. Sä olet harvinaisen rehellinen ja aito. Ja siksi mä tuun mieluummin tänne lukemaan, kuin jonnekin pintaliitoblogiin. Keep on going, you are the best :)

    VastaaPoista
  7. Minäkin ihmettelin, että miten sinusta sellaisen kuvan saa. Olen lueskellut näitä juttujasi ja tuolla Chatissa sinua lukenut, niin kaukana kovasta ja ylpeästä.
    Mutta elämänkokemukset joskus kovettaa ja joku voi saada sellaisen kuvan kun pärjäät eronkin jälkeen niin hyvin.

    Mutta rohkeakin olit kun menit sille miehelle puhumaan!

    VastaaPoista
  8. Minäkin ihmettelin, että miten sinusta sellaisen kuvan saa. Olen lueskellut näitä juttujasi ja tuolla Chatissa sinua lukenut, niin kaukana kovasta ja ylpeästä.
    Mutta elämänkokemukset joskus kovettaa ja joku voi saada sellaisen kuvan kun pärjäät eronkin jälkeen niin hyvin.

    Mutta rohkeakin olit kun menit sille miehelle puhummaan!

    VastaaPoista