Lukijat

lauantai 4. tammikuuta 2014

Leijun, putoon, leijun, putoon

Eilenkin odotin että puhelin piippaisi, pallo oli hänellä, ollut jo monta päivää. Pääsin töistä, kotiin kyttäämään sitä prkleen puhelinta. No okei, osasin mä ehkä tehdä jotain muutakin.

Sitten se piippasi! Menin sekaisin. Viesti ei ollut suoranainen kutsu, oli kuitenkin rivien välistä luettavissa kutsu. Kysyin että onko tuo mahdollisesti kutsu, niin vastasi, että saattaisi vaikka ollakin. Tuli kiire, kiirekiirekiire! Sekoilin, potkaisin tuhkaämpärin pitkin eteisen lattiaa etsiessäni hädissäni autonavaimia, oho, ei ehtinyt kyllä siivoamaan. Kiirekiirekiire, pääsin perille ja ilta oli täydellinen. Voi luoja se oli täydellinen. Ajattelin että tämä tapaaminen selvittäisi vähän asioita, no ei se selvittänyt, eli ihan yhtä pihalla ja epävarmuudessa olen vieläkin. Tykkääkö se musta? Minkä verran? Mitä se haluaa? Tykkääkö se musta? Sanoinko tai teinkö jotain tyhmää? Milloin voi laittaa viestiä ja mitä siihen pitäisi kirjoittaa? Ei saa mokata, mutta miten voi olla mokaamatta?

Uuuuh, mä en kestä! Apuaaa!

6 kommenttia:

  1. Voi tätä rakkauden määrää!
    Älä nyt ala kontrolloimaan itseäsi tai sanomisiasi koska se on kaikista varmin tapa nolata itsensä kun yrittää sanoa jotain "viisasta" joka ei sitten menekään niinkuin peilin edessä on treenattu.
    Oot oma ittes sillä ja jos mulle joku nainen tulisi kertomaan että kaadoin tuhkaämpärinkin kun tuli niin kiire sun luo, niin sellaisesta muijasta pitäisin kiinni hautaan asti. Ihan siitä syystä että se olisi sellainen rakkauden tunnustus joka tekisi vaikutuksen.

    VastaaPoista
  2. Tarkoitat varmaan että voi tätä epävarmuuden määrää :).

    En mä osaa itseäni ja sanomisiani kontrolloida, en sitten millään. Mä oon mikä oon enkä muuta koita ollakaan.

    VastaaPoista
  3. OOt vaan se oma ittes ja sit tapahtuu, mitä tapahtuu...kyllä sä tiedät! Ja toi Pepposen tuhkaämpärijuttu on kyllä aika ihanan kuuloinen tarinana... ;)
    Nyt vaan ootellaan ;)

    VastaaPoista
  4. Mä niiiiin tajuan. Itse samanlaisessa tilanteessa. Ei tässä voi ku antaa mennä ja kattoo. Se menee niin ku sen pitää mennä. Ehkä tulee turpaan niin että tukka pölisee, mutta kai se on sitte sitä kuuluisaa elämää. Sieltä taas sitte noustaan. Tsemppiä!!!!
    P

    VastaaPoista
  5. Turpiin tulee :(. Eilen laitoin viestiä ennen neljää. EI vastausta. Sanoi lähtevänsä kaverin mökille remppahommiin, mutta kai nyt illan aikana puhelinta katsotaan???? EIkö??? Vaikka remppahommat=kaljanjuontia? Eikö muka???

    Miksi se ei vastaa? Mä hajoan tähän epävarmuuteen!!!!!

    VastaaPoista