Lukijat

sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Tunneöverit

Sillälailla. Puolinainen veti taas tunneöverit tyypilliseen tapaansa. Saunamies (keksittiin sille nimikin jo tuolla toisaalla) oli eilen siis jossain kaverinsa mökillä hommissa, aattelin että ei vaan huomannut mun viestiä, jonka lähetin neljän pintaan. No, sairas stalkkeri kun olen niin tein itselleni asiaa kauppaan ja kauppareitin sijoitin kulkemaan Saunamiehen talon ohi. Kotona oli ja mä masennuin. Siideriä ja suklaata ja suu lurpallaan kotiin. Ajattelin että pakko laittaa viesti, sillähän se sit selvii ja voi masentua.  "Mahdoitkohan saada mun viestin eilen" Sinne meni, mahassa paha fiilis, pelko perseessä. Aloin kirjoittaa tätä postausta ja pääsin neljännelle riville kun puhelin piippas! Sydän hyppäs kurkkuun, pelotti avata viesti. Ei kuulemma muistanut vastata! Joku kaveri tulossa kuulemma saunomaan tänään. Tähdensi että miespuolinen ja oikein hymiö perään. Mitä hittoa toi tarkennus nyt sit tarkoitti? Mä en kestä näitä fiiliksiä mitkä hyppii ja pomppii niin ettei mitään rajaa!  Mä hajoon, en hajoo, hajoon, en hajoo. AAAARGHHHHH!





Edit: Totesinpa tuossa että aikamoista paskaa tuli kirjoitettua, poistin ja palautin postauksen todettuani että tää on MUN blogi ja jos mun näppis suoltaa paskaa niin sille ei vaan mahda mitään ja jos mä olen epävarma ja säälittävä haavoittuvainen hepuloija niin olen. PISTE. 

Edit2: oli pakko poistaa "en tykkää"-nappula ja korvata se vähän positiivisemmalla :)

9 kommenttia:

  1. No hyvä, että viestitit :) sinne voisit mennä saunomaan kahen saunamiehen kans nyt!

    VastaaPoista
  2. En mä halua kahta miestä nyt :). Mä haluaisin vaan yhtä :)

    VastaaPoista
  3. Mä en ymmärrä miksi te naiset teette näistä asioista niin vaikeita.

    VastaaPoista
  4. No mä en ymmärrä miehiä niin ollaan ihan tasoissa! Kumpikaan osapuoli ei ymmärrä toista niin on kyllä suoranainen ihme jos mistään tulee ikinä yhtään mitään.

    VastaaPoista
  5. Rauha maassa ihmisten kesken..... Onhan se vaan aina ollut niin, että naiset ja miehet ajattelee niiiiin eri tavalla. Sitten kun vielä sotketaan luonteet ja ominaisuudet peliin mukaan, niin jonkinlainen keitos on valmis! Välillä tulee pohjaanpalanutta mössöä, välillä ihan täysi Soppa, ja joskus jopa koko iän makuhermoja hivelevää sushia ;) Eiks nii? Nyt ei voi muuta kun odottaa... Toinen pystyy siihen rauhassa ja toinen hepuloi.
    Koitahan muruseni kestää!!!! Kyllä sieltä jotain kuuluu.....jossain kohtaa ;) (juu, juu mä tiedän, Me ei jakseta oottaa, mut....)

    VastaaPoista
  6. Miehet on Marsista, naiset Venuksesta. :)
    Siitähän on kirjakin kirjoitettu. Lukekaa ja oppikaa ymmärtämään niin helpottaa kummasti.

    VastaaPoista
  7. Nyt olen Pepponen kanssa samaa mieltä. Älä mieti liikaa. Olen joskus ajatellut, että miehet on kuin kissoja. Ei saa rutistaa liikaa! Muista, että meillä kaikilla on oma tahto, siihen ei voi vaikuttaa. Ei, teimme mitä tahansa.Yes, vaikeaa, en ole itsekkään mikään ekspertti näissä asioissa...

    VastaaPoista
  8. kiitoksia päivän hymystä :D sä oot nainen!

    VastaaPoista
  9. Ihana nähdä sua thö anonyymi! Ehti olla jo ikävä :). Mä oon NIIIN nainen, tiedän :)

    VastaaPoista