Lukijat

sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Kevättä rinnassa

Voi ei, kevät tulee ja levottomat ajatukset sen myötä. Olen ollut tuhma töissä yhdelle toisellekin työkaverille, lähestulkoon vahingossa. Nettitreffiprofiilikin on taas auki ja kolme mielenkiintoista jannua kierrokessa. Yhden kanssa menen tänään vissiin kävelylle ja toisen kanssa ens viikolla pizzalle. Tosin tuo pizzalle kutsunut soitti mulle eilen (ekaa kertaa) eikä ollut selvinpäin. Kuka soittaa ekaa kertaa naiselle kännissä? No, tuo ruskeasilmäinen söpöliini vissiin. Ääni ja kuva ei matchannut, mutta katsotaan nyt.

Tuon tämän iltaisen kanssa ajatukset osuu kyllä tosi hyvin yksiin. Kuvaa en ole nähnyt (kyllä, on sillä jonkin verran merkitystä) enkä tiedä näenkö ennen tapaamista.

Saunamiehen kanssa asia on päätelty. "Oli siun kanssa kyllä kiva naida" oli viimeisimpiä viestejä. Hienoa. Kerrankin se sai suustansa jotain ymmärrettävää  ulos ja sitten se oli tuommoinen lause. Että semmosta.

Pelaa tai tule pelatuksi.

edit. Plaah, tuo tämän iltainen deittiehdokas paljastuikin yhdeksi jonka kanssa olen joskus jutskaillutkin ja joka on "julkisen ammattinsa" myötä mielestään vähän korkeammalla tasolla kuin me tavalliset kuolevaiset. Jätinpä siis treffit väliin. 

9 kommenttia:

  1. Ei muuta kuin lykkyä pyttyyn treffeille ja toivotaan että mindman (jos kerran ajatukset osuu yksiin) osoittautuu sellaiseksi jonka kanssa elämä lähtee eteenpäin.

    VastaaPoista
  2. Jepjep... Toi kännissä ekan kerran soitto kyllä pisti mulle heti nounout pintaan! Mutta mulla vaikuttaa varmaan "oma historia". Mut tarkkana siellä!!

    VastaaPoista
  3. Niin, ja tuhma sinä olet aina - oli sitten keskitalvi tai porottavan kuuma heinäkuu :D

    VastaaPoista
  4. Joo, on toi alkoholi ihmeellinen juttu. En mäkään lasiin sylje, mutta en mä kännissä keneenkään ekaa kertaa tutustumaan rupee. Huoh...

    Thänks Paimen, katotaan nyt mitä tapahtuu.

    VastaaPoista
  5. Hyvä, että selvisi kuka oli kyseessä.

    Eikös sitä sanota, että 'uutta matoa koukkuun vaan'...

    VastaaPoista
  6. Oh my, vai oli herralla noussut kusi päähän duuninsa takia. No, vaikka treffit jäi väliin niin et tosiaankaan menettänyt mitään.

    VastaaPoista
  7. Thö-rakas! Mä odotan koska sä otat muhun yhteyttä :)

    VastaaPoista
  8. haha :D katsotaan...

    VastaaPoista