Lukijat

torstai 6. maaliskuuta 2014

Vähän varattu

Annoin muutama viikko pakit  sille tyypille, jonka kanssa olin abc-treffeillä ja näin myöhemmin sohvansiirto-operaation jälkeen mun luona. Seuraavana päivänähän tapasin Kelailijan ja abc-tyypin kanssa viestittely jäi. No, viime viikolla laittoi sitten viestiä että haluaisinko nähdä, joten jouduin vastaamaan että on mukava tyyppi mutta ei tuntunut oikealta ja hyvää jatkoa jne. Asia oli ok. Viime viikonloppuna sain kuitenkin tekstareita häneltä ja jouduin kertomaan että olen vähän varattu. En mä kokenut silloin että olisin ihan täysin varattu, mut kuitenkin silleen että muita ei haluttanut tapailla niin muotoilin sen sitten muotoon "vähän varattu". Kerroin Kelailijalle määritelleeni olevani vähän varattu ja se aiheutti hilpeyttä, mutta myös tyytyväistä hykertelyä kun olin kertonut olevani varattu, edes vähän :). Eilen sitten jutskattiin tästä "vähän" asiasta ja hän sanoi että mä voin kyllä sanoa olevani vähän varattu, mutta hän ei kyllä käytä "vähän" etuliitettä :). Suloista tää alkuaika, ainakin näillä viikoilla kun hänellä ei ole lapsia ja exän sekoilukohtauksia.

Olen törmännyt fyysiseen ongelmaan. Mä en pysty pussailemaan pystyasennossa Kelailijan kanssa. Mun luona homma on ratkennut sillä että nousen yläkerran rappusten ekalle rapulle niin olen pussauskorkeudella eikä mun niskat mene nurin :). Kauhean suuri ongelma! :D. Mutta jos heippapusuttelu kestää puoli tuntia niin kyllä siinä on meikäläisen niskat kovilla ilman koroketta! Ja fysioterapia paikallaan. Pituuseroa meillä on vaatimattomat 27 senttiä. Se on aika paljon kyllä, mutta kieltämättä aika turvalliselta tuntuu olla sen kokoisessa sylissä :).

Eilen kävin ekaa kertaa hänen luonaan. Ajattelin repäistä ja hain tulppaanikimpun mukaan :). Otin varmuuden vuoksi maljakonkin kotoa mukaan koska en uskonut että semmoinen oli hänellä ostoslistalla ensimmäisenä omilleen muutettuaan. Oikeassa olin, ei olisi ollut. Oli miehen ilme vähän yllättynyt kun olin kukkapuskan kanssa oven takana. Vielä enemmän kun kaivoin maljakon yökylärepusta :).

Mä olen aina ollut sitä mieltä että kel onni on, se onnen kätkeköön ja mua on ärsyttänyt suunnattomasti kaikki ällöimelä esim. facebookissa (kateutta, tiedostan). No, nythän mun tekis itse mieli laittaa kaikkea ällöttävän vaaleanpunaista sinne "kuulkaa koko maailma, mä olen ihastunut, mulla on ihana alkuvaiheen suhde", mutta toistaiseksi olen onneksi pysynyt järjissäni ja toivottavasti pysynkin. Mielessä on käynyt että voisko laittaa "parisuhteessa" merkinnän yms... Älyttömiä ajatuksia, ihan teinejä ja tyhmiä :), mutta silti niin vatsanpohjassa kutkuttelevia :)

7 kommenttia:

  1. tää menee kokoajan huonommaks ja huonommaks tää sun blogis :p

    VastaaPoista
  2. Jokainenha voi kohdallaan miettiä että millaista materiaalia haluaa lueskella :)

    Pusipusi the anonyymi <3

    VastaaPoista
  3. http://www.youtube.com/watch?v=3irmBv8h4Tw

    toi on paras versio. tuitui vaan

    VastaaPoista
  4. Älä piittaa anonyymeistä.

    Nauti olostasi, se on tossa vaiheessa niiiin ihanaa.. (muistelen...)!

    VastaaPoista
  5. Mä juuri tänään olin (jonkun biisin saattelemana) ihan muistoissani ja mietin, et miten hienoo se olikaan... Kummasti ne suomut ja vaaleenpunaset rillit on tippunu.
    Mutta MUISTAN sentään, miten kutkuttavaa toi oli. Nauti nyt täysillä.
    Thö on pikkasen kade, mä luulen.... ;)
    Meillä oli Parrakkaan kanssa silloin aikanaan pituuseroa 40 cm :-D Pikkasen se oli hankalaa, mutta totta, hiton turvallista!!!! (ja kyllä, me todellakin käännettiin kaupassa katseita tuon pituueron takia)

    VastaaPoista
  6. En muista, mutta ihanaa varmaan on :) ruoka ei maistu ja uni ei tuu, sen verran muistan...
    Ota nyt kaikki irti! Taisin sanoa sen jo aiemminkin...

    VastaaPoista
  7. Aivan ihana termi toi vähän varattu ja muutenkin suloista aikaa :)

    VastaaPoista