Lukijat

torstai 26. kesäkuuta 2014

Mahaa tutkittu

Tähystyksessä käyty. Ei mitään silmillä havaittavaa vikaa. Seuraavaksi ultraan jos olis vaikka sappikivet. Tähystys oli niin epämiellyttävää kuin pelkäsinkin. Nielun puudutus tuntui siltä että kurkku turpoaa umpeen. Skoopin tunkeminen sisäälmyksiin yökkäytti ja vesi vain silmistä valui. Hengitin ja hengitin, puristin pedin reunaa ja toivoin että olis pian ohi. Menihän se sitten ohi. Hyvän tovin tärisin sen jälkeen, oli se sen verran kauhea kokemus. Somacia voi kuulemma vetää rauhassa jatkossakin (tosin sanoi että nykytiedon mukaan, ei kauheasti herättänyt luottamusta).

Kelailija on viettänyt tämän viikon meidän luona kun on lomalla (mä olen töissä). Kuopus on ihan innoissaan siitä, esikoinen (13-v) ei ole innoissaan mistään. K ja kuopus pelailee lautapelejä, palapelejä ja pihapelejä ihan kuin olisivat pitempäänkin tunteneet. Tuntuu hyvältä :). Tytöt lähtee huomenna pois ja piiiiitkästä aikaa saadaan K:n kanssa hengailla kaksin. Tosin mulla on huomenna työpaikan illanvietto ja olen sitouttanut K:n naaraamaan mut koskesta (jota me kuulemma lasketaan, huhhuh). On tuossa miehen "omistamisessa" paljon hyviä puolia niinkuin just toi autokuskina toimiminen ja kissavahtina ja lapsenvahtina oleminen :). Kyllä mä sille palkan maksan :D

Lastenvalvojallakin tuli käytyä ja nyt on melkein kaikki paperit virallisesti tehty.


6 kommenttia:

  1. Ai MELKEIN kaikki paperit? Kylläpä hommien selvittely kestää kauhean kauan.
    Toivottavasti mitään vakavaa ei löydy... mutta semmosta, jonka saa korjattua helposti, että vaivat vähenis!

    Kolmetoistiaat ei välttämättä oo innoissaan tosiaan mistään, mutta ei se tarkoita, etteikö ne salaa tykkäis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tapaamissopimuspaperi jäi tekemättä kun exä ja vosu (joo mä tiedän miten exä kirjoittaa ja se ei ollut sen kirjoittama) oli mun tietämättä semmoisen askarrellu ja heitti sen mun eteen siinä lastenvalvojalla. Ei ollu millään muotoa hyväksyttävä sisällöltään, joten jäi sitten mun muokattavaks. Siinä toistui koko ajan "lapset sopivat äidin kanssa"-teksti. Ja niin kuin olen exälle sen sata kertaa tolkuttanut niin lapset EIVÄT sovi mun kanssa vaan aikuiset sopii keskenään. Lastenvalvoja oli samaa mieltä. Exällä kun ei ole vosulta lupaa kommunikoida mun kanssa...

      Poista
    2. Mitäs se sulle papereita heittelee? Eikö se valvoja sitä paperia kirjoita osapuolten sopimuksen mukaan? Pitäs nyt jättää vosut tuon homman ulkopuolelle kokonaan - se äijähän on niin tossun alla ettei sillä näytä järkikään kulkevan.

      Poista
    3. No niinhän se on tossun alla... Kyllähän se valvoja vahvistaa vanhempien yhteisymmärryksessä laatiman lipuskan, mutta kun tuota ei yhteisymmärryksessä laadittu niin en mä sitä siinä lähtenyt säädättämään. Muutenkin meni 2 tuntia (plus ajeluun 4 tuntia) ja töihinkin piti ehtiä. Plaaah

      Poista
  2. Se vosu ei taida olla äiti (?) - en muista nyt..?
    Eihän se muuten voi olla noin idari.
    Ikinä missään tilanteessahan lapsia nimenomaan EI saa laittaa välikädeksi tai viestinviejäksi.. miehet on sen verran yksinkertaisia, että ne ei asiaa ehkä hiffaa, mutta vosun luulis tietävän paremmin. EI näköjään. Toivottavasti se lastenvalvoja osasi kertoa, että miten homma pitää tehdä ja siten vielä, että exäkin tajuaisi vosun oledan palikka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vosu ON äiti, koko puolen vuoden kokemuksella. Vosu on myös korkeasti koulutettu, lääkärisihminen. Exä ei tajua että Vosu on idari. Mutta kyllä se vielä jossain vaiheessa sen tajuaa.

      Poista