Lukijat

sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Oli niiiiiiin ikävä!

Tänään se loppuu. Se hillitön ja järjetön ikävä. Kelailija palaa takaisin Suomeen. Yllätyin ikävän määrästä. K lähti lauantaina ja maanantaina jo kyselin että mihinkäs aikaan se kone lauantaina tulee takaisin. Itku pääsi kun kävi ilmi että se tuleekin vasta sunnuntaina. No, sunnuntaissa ollaan jo onneksi. Kone tulee vasta illalla, mutta nyt on jo hyvä fiilis. Viikon aikana ei aina ollut niin hyvä fiilis. Kelailijan tyynystäkin on jo kaikki hajut nuuskuteltu pois (en ole sit ainoa joka tällaista tekee, ihan tosi!)

Aamukahvia napaan ja sitten siivoamaan :). Tänään meidän suhde täyttää 4 kuukautta. Niin se aika vaan rientää, ihanaa!




Muoks: Aloitin siivoamaan illan lemmenpesää. Lapset on siis mulla, joten tarvitsee olla vähän luova. Sisätiloissa ei tule mitään lihallisia iloja olemaan, joten ulkorakennuksen kimppuun.

Puutteessa oleva nainen siivoaa vaikka raatoja saadakseen läheisyyttä. Kiljuin, yökin ja kiljuin vähän lisää. Joo mä tiedän että se on kuollut eikä hyökkää enää mun kimppuun, mutta en mä vaan voi itselleni mitään. Kaikkeen sitä joutuukin seksin takia...


12 kommenttia:

  1. Hyvänen aika mitä höykytystä Kelailija tulee saamaan :D
    Niin, ja onnittelut neljästä kuukaudesta (kohta ne on kuules vuosia! )

    VastaaPoista
  2. Mites se menikään... "kikkelinkuva silmissä mä siivoon vaikka raatoja" :-D

    Kelailija sais nyt kyllä valmistautua hyvin, esim. kunnon urheilusta tutulla tankkauksella ja niin edelleen. Ja lapsille vois antaa ehkä varon vuoksi vähän rauhoittavaa...) :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä koitin ilmaista sen asiallisemmin :D. Mutta noinhan se meni :D. Olen ohjeistanut Kelailijaa lepäämään kunnolla koneessa, koska tulee tarvitsemaan voimia kunhan pääsen hänen kimppuunsa :D. 11 ja 13-vuotiasta ei tainnuta mikään, mutta verhot ja lukko tuon ruumishuoneen ovessa antavat rauhan. Eikä niitä saa muutenkaan ulos kuin pakotettuna niin uskon että saadaan olla rauhassa :D

      Poista
    2. Hups, olinko mä TAAAAAAS asiaton? :-D
      Nyt tollaset ruumishuoneet pois mielestä heti, se vaikuttaa suhun...!!!!!!! Kutukammari kuulostaa paljon paremmalta? ;)

      Poista
    3. Sillä huoneella on monta nimeä :D. Tunnetaan parhaiten nimellä klamydiahuone :D. Siellä siis oli karanteenissa ne klamydiakissat kunnes paranivat. Myöskin panomansion-nimeä käytetty kyseisestä huoneesta :D

      Olkoon se nyt kutukammari!

      Poista
    4. Niin, tai hilupilttuu, oon kuullut sanottavan.
      -MUR-MUR-

      Poista
  3. Siis mikä toi on?!?! :D Pitäkää kivaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on vissiin päästäisen tai hiiren kallo. Yöööööökkkk!

      Poista