Lukijat

sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

Skippaa jos valitus ärsyttää

Joo ei sais valittaa kun on lämmin, mutta mä valitan. MULLA ON KUUMA, mun päätä särkee, vituttaa ja mä en kestä tätä keliä!

Tytöt lähti kotiin, kuopuksella oli sentään kivaa. Esikoisella tuskin ei. Pyysin silloin viime viikolla exää soittamaan esikoiselle, ei soittanut, ei halua olla yhteistyökykyinen, ei näköjään edes lasten parhaaksi. Kelailija oli ihana ja hommasi tytöille ne kesäkajarit mäkkäristä, ajattelevainen. Tosin sekin vituttaa. Lähinnä sen nukkuminen, herääminen ja mustasukkaisuus. Vitutan mä itseänikin, ei siinä mitään, että ihan tasoissa mennään K:n kanssa.

Meille syntyi pentuja eilen ja vituttaa sekin kun emo ei oikein tajua tuota äitiyshommaa. Yhdellä on haava päässä kun sitä piti ruveta roudaamaan muutama tunti synnytyksestä. Sit vasta vituttaakin jos (kirjoitin ensiksi kun) se kuolee. Nukkuakaan ei ole saanut kunnolla moneen yöhön. Eikä uni tule nyt päivälläkään.

Vituttaa kun on lomaa vaikka vois ihan hyvin mennä töihin. Mitä mä muka ens viikolla teen? Kiukuttelen keskenäni täällä kotona. Jei. No, tytöt tulee perjantaina niin saa edes viikonlopuksi tappelukavereita. Ai niin, keskiviikkona soittaa se lääkäri niistä mahatuloksista (ja kasvaimesta). Hui helvetti. Huomenna auto huoltoon. Laakeri paskana, monta sataa, kiitos ja näkemiin.

Hieman helpotti hetkeksi kun sulloin pakastimessa viilennetyn kaurasäkin K:n saunahattuun (miks helvetissä semmoinen on pitänyt tänne roudata, vitsillä ostettukin kuulemma kännissä). Lopputulos on tämmöine. Just ja just sain kaurasäkkini sullottua pipon sisään. Joo, olen hiiri. Saunahiiri. Vittuuntunut saunahiiri. 


Oi mikä onni onkaan että olen täällä yksin ettei muiden tarvitse kärsiä musta! Huh, onneksi on blogi, johon vuodattaa! Olen ruvennut merkkaamaan kalenteriin mahdollisia pms-jaksoja, kuukautisia kun mulla ei ole. Näyttää siltä että pms on kuitenkin koko ajan.

Kiitos ja anteeks!

11 kommenttia:

  1. Oi, sielunsisko! Tai kärttysisko :) Mulla on ollu ihan samanlaisen kuuloista. Enkä saa edes lapsia isälleen, kun sekin on täällä. Käyttäytymässä ärsyttävästi. Oikeesti nää kaikki ihmiset on rakkaita, mutta kun tuntuu, että kenelläkään ei ole mikään hyvin. Kaivostakin on vissiin vesi loppu.

    Yritetään kestää, ja toivoa, että muut kestää meitä!

    VastaaPoista
  2. Tirsk. Eka, mikä mun tuli mieleen, oli se urbaanilegenda mummosta, joka tunki pakastebroilerin hattuun mutta pyörty ennenkun pääsi kassojen ohi.... :) Varo vaan!!
    Hitsi, oonkohan mä vahingossa lähettäny sen muun postin mukana kaikki mun vitutukset sulle, kun täällä ei oo yhtään?? Laita kuule kiertoon, lähetä jollekin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Repesin leffan alkua odotellessa niin pahasti tälle kommentille että teinitytöt paheksuen kääntyivät katsomaan :D. Oih, pakastekalkkuna (eiks ne oo isompia ku broilerit?) Sit vois siitä sisälmystepoistoreiästä työntää koko pään sinne viileään taivaaseen :D

      Poista
  3. :D
    (vaikka ei saisi mutta oli tämä sellainen vuodatus ja joo, kyllä mä uskon aavistavani noi fiilkset)

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. No kun mä olen jo viime viikon lauantaille kalenteriin merkannut "pms?" ni ei kai se voi taas jo olla :D

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Lekuri soitti just 10 minuuttia sitten. Puolen vuoden päästä uusintaultra sisälmyksille. Muistin mainita tissipatinkin, eli kopeloidaan sekin sitten samalla uudestaan, vaikka ei se olekaan kasvanut parissa vuodessa. Ihan rauhallinen olo on kuitenkin. Ultralähete on tehty, eli jos mulle nyt paniikki iskisi niin voisin sen varata aikaisemminkin.

      Poista
    2. Puolen vuoden päähän??
      No ei se onneksi sitten mitään vakavaa voi olla.
      Ja muista kopeloida rintoja säännöllisesti - miehen tekemiä kopelointeja ei voi laskea kun ne ei ymmärrä kuitenkaan yhtään mitään siitä, mitä siellä pitää olla ja mitä ei ;-P

      Poista