Lukijat

tiistai 7. lokakuuta 2014

Mies

Mä olen löytänyt uuden miehen mun virtuaalielämään. Semmoisen, jonka kanssa on helppo kirjoitella ja vaihtaa ajatuksia kaikesta. Tämä mies osaa yhdyssanat (yksi vähistä kriteereistäni), mutta on totaalisen väärää horoskooppimerkkiä. No, ei se ehkä haittaa kirjoitellessa. Pitää vaan varoa. Vertaistukea ja viisaita sanoja lentelee verkon yli. Vie mukavasti ajatuksia pois odotuksesta ja kaikesta paskasta. Ja jos vaikka samalla viisastuisin (vielä ei ole kyllä tuntunut siltä). Tarvitsisi ehkä keksiä joku nimi... Terapiamieskin on jo varattu. No, kuulostellaan.

Tänään oli paska päivä. Päässä oli niin paljon tunteita samaan aikaan ja tuntui että pms:kin jylläsi. Ärähtelin töissä kun olin joutunut työkaveriani holhoamaan. On se kumma kun ei ajallaan osata monista pyynnöistä huolimatta toimia. No, kyllä mä sen nulikan vielä koulutan. Hemmoteltu kakara perkele.

Yhtäkkiä kesken päivän iski totaalinen arvottomuuden tunne ja sen sitten vuodatin Helmelle. Helmi sitten koosti kuuden kohdan listan mun tarpeellisuudesta. Vähän oli heppoinen, mutta hyvä yritys :).

Tänään en taida lähteä edes lenkille. Lämmittelen vain torppaani ja kudon esikoisen tennarisukkaa. Pakko saada valmiiksi perjantaiksi. Niin ja päivitän sähköpostiani jos vaikka tulisi  taas jotain viisaita sanoja :)

Masentaa tää kylmyys ja tuleva talvi. Sitä sitten riittää taas. Kylmyyttä ja puiden kantamista. Ja mä niin toivoin ettei mun tarvitsisi yksin tänä talvena niitä puita roudata. No, shit happens. Varsinkin mulle.

8 kommenttia:

  1. Ei ollu hepponen, ku ihan totta!! Älä yritä!
    Ja terapiamies nro 2 on oikein bueno! Saatpahan jotain järkeviäkin viisauksia, etkä aina vaan blondin (vähemmän) nerokkaita välähdyksiä ;)

    VastaaPoista
  2. Sano mulle, että et ollu tosissas tuosta horoskooppimerkistä!
    Eihän ihmisiä oikeasti tuomita sen perusteella, millon ne on syntyny, eihän?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä aika tuntosarvet pystyssä oinaiden kanssa olen. Johtuen omasta kokemuksesta ja monen muunkin. Mutta ehkä poikkeukset vahvistavat säännön siinäkin. Kyllä horoskoopeissa vähän perää on mun mielestä :)

      Poista
  3. No eihän siinä tarvitse olla kuin sana MIES niin täytyy jo olla varovainen ;D
    Mutta syvemmälle syntyjen ääreen, pitää kuulemma tietää nousumerkki ja kuumerkkikin. Kuumerkki keskittyy tunne-elämään ja sen eri osa-alueisiin siinä missä aurinkomerkki on yleinen kuvailu luonteesta ja sitten se nousujohde vielä väliin, joten horoskoopeissakaan mikään ei ole itsestäänselvää.
    t.Tapauskovainen evankelisluterilainen ristitty, joka toisinaan lukasee muutaman horoskoopinkin ohimennen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä tuosta ensimmäisestä lauseesta. Noista eri merkeistä en tiedä mitään...

      Poista
  4. Ainiin ja vielä, lämmittelyyn Astor Piazzolla, Libertango

    https://www.youtube.com/watch?v=Gq-3QZtWf4E

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huhhuh, ei meidän lavatanssikurssilla tommosia muuveja opiskeltu :D. Aika kuumaa!

      Poista
  5. Jos kyseessä on tuttavuus, jonka kanssa voi puhua, niin jos se olisi PUHEMIES? ;-)

    Horoskooppimerkkeihin en kyllä laskisi mitään painoarvoa..
    Mutta erinomaista, jos saat tuuletettua ajatuksia ja palloteltua nimenomaan vastakkaisen sukupuolen kanssa. Sieltä saa usein käsittämättömän mielenkiintoisen outoja näkemyksiä :-D

    VastaaPoista