Lukijat

torstai 25. joulukuuta 2014

Joulu meni jo :)

Joulu on "ohi", sisko, lapset ja iskä ruokittu, lahjat jaettu, hihitetty ja kikatettu, nyt voi relata!

Aamu alkoi puuron keitolla, samalla whatsappasin Mr Sixpackin (nimi keksittiin yhteistyönä Helmen kanssa :D)  kanssa. Joulusauna ja viemäri sanoi burb. Aaton aaton iltana istuin polvillani vessan lattialla ja tuijotin tukossa ollutta vessanpönttöä. Puoli tuntia sen kanssa askartelin ja lähti vetämään. Mutta aamulla sitten suihkusta se uusi burb. Sitä sitten Mr Sixpackille manasin ja sain ohjeet putsata viemäri. Enhän mä sitä näköjään ollut tarpeeksi syvällisesti putsannut kun en ollut uskaltanut kiskoa sitä yhtä osaa sieltä irti. Voi oks! Joulusaunan jälkeen rentouttavaa ällömoskan kaivelua siis. Mikäpäs sen mukavampaa. Hikihatussa laittelin ruuat, lämmitin mökkiä ja whatsappasin samalla. On meillä vaan paljon asiaa :). Uusi vuosi vietetään yhdessä, pitkä aika siihen vielä... Löytyi se huonokin puoli siitä miehestä, lähtee ehkä puolen vuoden työkomennukselle ulkomaille keväällä. No, ei pidä liian pitkälle ajatella. Tosin olisko sekin jotain ajatellut kun mulle kertoi...

Olin ollut toooosi kiltti kun sain näin kuumat kengätkin!





Voi sitä hauskuutta mitä noista kengistä irtosi! Ihan sopivat mun jalkoihin niin kuin näkyy :D. Tytöt, sisko ja mä vedettiin vuoronperään catwalkilla ja voi sitä naurun määrää! Ei meistä ehkä huippumalleja tule :D

Oli kiva ja lämminhenkinen joulu :). Ähky ja sokerihumala, lämmin fiilis :)

8 kommenttia:

  1. Öhöm... ehkä nuo sukat ei oikein toimi noiden kenkien kans :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toimi toimi! Ilman sukkia olisin päässyt kolme askelta ennen rakkulaa :D

      Poista
  2. On muuten hyvänäköiset "katselukengät"! ( mun oli pakko tsuumailla :D )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks olekin! Punatut varpaat, nuo ja tiivis tunnelma :D. Toimisi varmaan hyvin :D

      Poista
  3. Mikset sitä videoo lisänny tännekin!? :-D
    Ja nimenomaa nuo on ne katselukengät, ne kuuluu olkkarin lipaston päälle!! Olihan se tiedossa, ettei ne mee ;)
    Aika hauskaa muuten, me ostettiin toisillemme juuri osavat jalkimet; mulle vilukissan töppöset ja sulle kuumat katselukengät <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se korkkarikävelyvideo oli vain harvoille ja valituille :D. Vähänkö mä repesin kun ne paketista paljastui, siitä oli ihan sata vuotta kun sä ne bongasit! Kauheen vaikeeta varmaan hyvää idistä pidätellä :D

      Poista
    2. Tais olla kesäkuu ;) MUtta et taida yllätyä yhtään, jos sanon, että mä ehdin jo unohtaa ne tässä välissä ;) Pidättely oli siis helpompaa!
      Ja ajattele, sun suuri idoli (T.P.) on pitäny niitä yhden kerran jalassaan, jossain kuvauksissa ;)

      Poista
    3. Mun popot on julkkikset!!! :D

      Poista