Lukijat

maanantai 1. joulukuuta 2014

Kahden päivän pikkujoulut

Huh, on ollut rankkaa. Perjantaina kampaajan kautta pikkujouluihin Tallinnan laivalle. Kampauksesta tuli ihana. Virallisen osuuden kautta laivalle. Peruspikkujoulut, kunnon kännit, mun perseen puristelua ja läpyttelyä, tanssimista, liian lyhyet yöunet, paluumatkalla oksentelua, ryyppäämistä ja tappelua bussissa. En minä kuitenkaan. Mä olin paluumatkan ihan selvinpäin. Paluumatkalla suunniteltiin jatkoja ja kävin kotona pikasuihkussa ja ruokkimassa kissat, uudet meikit naamaan ja baariin. Kivaa oli ja oma jengi tanssitti hyvin.

Eilinen meni lepäillessä, luovutin viimeiset kissanpennut uusiin koteihin ja jatkoin lepäämistä. Henkinen tila on paska, edelleen. Kemiat on vissiin viturallaan, ihan ranteet auki-fiilis. Ei kai tää voi montaa päivää jatkua?

Tulipas masentava pikkujouluraportti. Huhhuh.

Ei uskois että mulla oli tosi kiva viikonloppu. Tekis mieli tapella, mutta ei oo tappelukaveria.

2 kommenttia:

  1. Jos se on vaan tavallista morkkista? Eikö hauskastakin illasta jää joku semmonen alakulo-olo joskus? Konttasitko edes laivan käytävällä, niinkuin uhkasit? :)
    Hienoa, että sait kissalapset maailmalle, on sekin jonkinlainen helpotus! En nyt osaa ynnäillä, mutta minusta tuntuu, että ne oli kuitenkin jo aika "isoja". Ja kissatalossa olen huomannut, että pennut on aika kauheita pyörremyrskyjä, varsinkin kun niitä on kahdeksan ja ne kaikki juoksee eri suuntiin ja livahtaa pienestäkin kolosesta karkuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo eiköhän tää ollut vain alkoholin liikakäytön aiheuttamaa henkistä pahaaoloa. En mä kontannut edes käytävillä :). Ihan hyvin osasin käyttäytyä niin kuin yleensäkin, ei tule julkisesti vedettyä överikännejä. Joo olihan ne pennut päälle nelikuisia, eli pentusöpöys alkoi katoamaan, tosi hyvä kun sain ne kaupaksi, vähän alihintaan tosin. On ne aikamoisia pyörremyrskyjä!

      Poista