Lukijat

keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Selvisin!

Hahhahaa, hengissä ollaan! Eilen tiistaina alkoi olla jo yhteiskuntakelpoinen olo ja uskaltauduin jopa treffeille! Kolme tuntia abc:n kahviossa (joo, olen oppinut) ja ihan mukavaa oli. Annan mahdollisuuden ja katsellaan tapahtuuko mitään.

Tänään oli taas avantouintipäivä ja tein henkilökohtaisen ennätyksen, mun uusi saunahattu varmaan auttoi :). On se vaan kivaa hommaa toi avannossa hytiseminen ja omien rajojen kokeileminen :).

Todettava on, että ei meikäläinen enää tommoisista monen päivän ryyppyputkista palaudu hetkessä. Ei kyllä näkyneet muutkaan työpaikan juhlijat sen paremmassa hapessa olleen. Jälkipelejä riittää vielä pitkään, se on kyllä ihan parasta, varsinkin kun itse ei ole puitavien joukossa :D.

Joulukin on kuulemma tulossa. Mun pitää tehdä tänä vuonna siis semmoinenkin lapsille. Mä en ole onneksi mikään pakkomielteinen kaappiensiivoaja, eli aika vähällä pääsen jos niin haluan ja todennäköisesti haluankin. Vietetään tyttöjen kanssa rela joulu :)

Juha Tapio laulaa mulle kauniita ja inspiroivia biisejä, tuli loimottaa uunissa ja kynttilä palaa


7 kommenttia:

  1. Jep, vaikka mä olenkin jouluihminen, niin sitä kaappien puunaamista mä en oo koskaan tajunnut. En mä siellä kaapissa jouluani vietä!
    Toi avantohytinä on niin mun kateuden kohde, mä en IKINÄ uskaltais..vaikka aina siitä haaveilenkin...mutta kun en uskalla uimahallissakaan sinne veteen vasta kun vartin päästä...
    Ja taas yleisö vonkaa... Kuva! Kuva! Kuva!
    Ai mistä? No siitä mageesta saunahatusta tietysti!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäis ottaa vähän parempi kuva kuin se minkä mä sulle lähetin, siinä oli liikaa mua :D. Kyllähän sä uskaltaisit kun mäkin kerta! Ihan samanlainen yllytyshullu oot ku mäkin :D

      Poista
  2. Ihanaa, sie saat tytöt sinne jouluksi! Hieno juttu.
    Saunahatunnosto sulle avantohommasta (tai kylmävesiuinnista, ei taida avantoja olla ku ihan pohjoisessa) - miehän kokeilin sitä viime talvena, mutta vaikka sitä nyt voiskin yrittää harrastaa, niin oli se niin vaikeen taipaleen takana, huonosti parkkipaikkoja siellä mettässä ja sauna vähän liian täynnä tämmöselle oman reviirin tarvitsevalle ihmiselle.

    Vai puidaan siellä pettämisiä ja tappeluita?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kun lähinnä yritetään palauttaa muistiin että mitä tapahtui :). Ei kukaan tietääkseni pettänyt :).

      Poista
  3. Mikä on saunahattu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha mä tiedän! tietäjät tietää vai mitä puolis ;)

      Poista
  4. Huomasin itse, että kun neljäkymmentä lähestyi mittarissa, sitä pahemmaksi meni krapulat. Ennen kuin löhösi hetken, niin oli ihan kunnossa, sitten piti jo makailla koko päivä kuolemankielissä ennen kuin toipui. Siksipä olikin loogista lopettaa juominen kokonaan :) en vaan kestä noita krapuloita enää, niissähän lähtee henki! Pitäisikin joskus päästä kokeilemaan jotain pössyteltävää, kun niistä ei kuulemma tule krapulaa.

    VastaaPoista