Lukijat

torstai 3. syyskuuta 2015

Menee kuin Strömsössä!

Mähän olen työpaikkani luottamusmies ja näin ollen ihan jo virkani puolesta olen velvollinen olemaan tarkkana tes-asioista. Palkanlaskijana mulla on toki pääsy palkkatietoihin. Olen ollut tietoinen että meillä ei palkan rakenne ole kunnossa ja olen yrittänyt asiaa viedä eteenpäin vähän huonolla menestyksellä, mutta nyt yleiskorotuksia tehdessäni heräsin siihen tosiasiaan että meillä ei ole kaikki palkat tessin mukaisia. Aloin penkomaan asiaa perusteellisemmin ja tajusin että itseasiassa MINÄ olinkin  ainoa, jonka palkka on tessiä alempi. Suutarin lapsilla ei ole kenkiä kai vissiin :D. Asia korjataan ilmeisesti takautuvasti ja saan vähän lisää palkkaan, jeeeeee :). Projekti kaikenkaikkiaan tulee olemaan isohko, koko firman kattava, mutta olen kyllä tyytyväinen että sain nyt omalta kohdaltani kuntoon ja näin helposti! Mulla on vähän semmoinen fiilis että pomo pelkää mua hieman, aika hauska tilanne :D. Vaikka ihan kiltistihän mä oon ollut, toki oikeuksistani pidän kiinni.

Tuli tosi hyvä fiilis varsinkin kun pomo ei edes ehdottanut sitä minimiprosenttia mikä olis ollut mahdollinen.

Jihaa! Paree koputtaa puuta kun nyt tuntuu menevän kuin Strömsössä konsanaan :)

2 kommenttia:

  1. Ihana postaus! :) Hitto kun tämmöisiä olis maailmassa enemmän :)

    VastaaPoista