Lukijat

sunnuntai 22. marraskuuta 2015

Hitto flippaanko mä?

Nyt se alkoi! Tunneöveriaika mulla. Kaikki tunteet samaan aikaan ja päällekkäin. Itkettää ja naurattaa, sydän tuntuu tulevan rinnasta ulos (okei, se on varmaan taas toi kilppari vaan menossa liikatoiminnalle kun rytmi heittelee), pelottaa että miten arki alkaa sujumaan, olen äärimmäisen onnellinen että mies tulee yms yms, kyllä te tiedätte nää naisen tunteet. Vielä neljä päivää. Neljä tuskaista tunneöveripäiväää. 

Kirjoitin äsken meidän pikaviestimeen "Tiäksä sen tunteen kun kaikki tunteet tulee samaan aikaan?" Jotenkin mä luulen että mies EI tiedä sitä tunnetta :D

On tää kyllä aikamoinen tunteiden vuoristorata ollut, sitä ei käy kieltäminen. Sanottiin että nopeasti se puoli vuotta menee, no ei mennyt. Vaikea se mulle oli, varsinkin kesällä oli tosi vaikeaa kun olin kipeä.

Kiva jos mä flippaankin just ennen kuin mies tulee. Puoli vuotta se kesti ja flippasi päivää ennen tapaamista! Ei hitto sentään! On tää kyllä ollut aikamoista!

En mä löydä edes sanoja tässä tunnemyrskyssäni! Kyyneleet valuu Juha Tapion tahtiin ja odottelen miestä koneelle. Todennäköisesti pitää mua taas kovin naisena :). Ei haittaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti